Gå til innhold

bloodelf/nightelf shadowform (female):p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan jo alltids lage deg en character selv for å se hvordan det ser ut...

ehm glem det, jeg trodde du mente den stealth tingen til nelf

Endret av akai
Skrevet

Be__bad, hva mener du?

Det blir jo ikke noe mer imbalanced selvom du bruker noggenfogger? Du får jo ikke mer spelldmg uansett hvilken form du er i?

Skjønner ikke helt hva du mener. :hmm:

Skrevet
Be__bad, hva mener du?

Det blir jo ikke noe mer imbalanced selvom du bruker noggenfogger? Du får jo ikke mer spelldmg uansett hvilken form du er i?

Skjønner ikke helt hva du mener. :hmm:

8280708[/snapback]

han mener kanksje at han ikke skjønner Big B om hvorfor defjerna muligheten til å bruke noggenfogger i shadowform. Og "var det imballanced" vil jeg tolke dithen at han selv mener det burde vært mulig enda og stillet et "sarkastisk" spm om det var for bra til at de fjerna det.

Skrevet

Var det jeg mente chokke:) kan vel på ingenmåte være imballanced å bruke noggenfogger i shadowform. Dette fungerte fint da jeg lvlet priesten min i tanaris husker jeg:) Nå er Mind Flay t.o.m. bugga med noggenfogger. Har sett flere lvl 60 pvp filmer av shadowform som funka med Orb of Deception. Også latterlig at blizzard nerfa "you feel light" med noggenfogger, itilleg til at det nå er 2min CD på NF.

Skrevet (endret)

Alle priester kan få shadowform, dette får de ved at de setter talent points på dette.

"Increases Shadow damage from spells by 15% and reduces physical damage taken by 15%. You can not cast holy spells"

Endret av RostaD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...