Gå til innhold

Skuffet over Motorstorm?


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe skuffet ? Eh nei ! Tror nok det er VELDIG få som er skuffet gitt. Dette er uten tvil noe av det største innen bilspill som har kommet ut. At folk sammenligner dette med Flatout er bare helt idiotisk. For det første er det ikke samme fysikken, på langt nær like store omgivelser, ikke i nærheten av samme grafikken og lyden. Spillbarheten i Motorstorm er noe av det råeste jeg har sett og prøvd på lenge.

 

Tror nok flesteparten som mener det er kjedelig er folk som har vært innom Spaceworld og testet Motorstorm på en NON HD skjerm og på en av nybegynner banene. Banene blir sykt mye kulere og kjøretøyene blir mye mer artigere etterhvert.

 

Tør å vedde 1000kr på at hvis noen hadde sittet foran en HD skjerm med dette spillet med lyden på maks, så hadde de fått gåsehud oppover ryggen. Motorstorm er en opplevelse sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Er det ikke nok PS3 fans som har veddet 1000kr nå  :p

 

Så spillet på demokiosk, ser bra ut.

Skuffet i forhold til e3 osv, ja (men det var jo ikke realistisk uansett).

 

Minnet litt om gode tider med big red racing.

8283899[/snapback]

 

Spillet er til tider bedre enn E3 klippet. F.eks omgivelsene du kjører rundt i er faktisk fotorealistiske. Det er faktisk INGEN enda som trodde at fjellene i bakgrunnen faktisk var 3d modeller. Folk trodde det var filmklipp.

 

Å spille dette i en kiosk gjør det ikke noe rettferdighet. For det første får du ikke sett de senere banene som viser grafikken mer. De nybegynner banene er ofte småe og ikke så store i størrelse som de man unlocker senere.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Tror nok flesteparten som mener det er kjedelig er folk som har vært innom Spaceworld og testet Motorstorm på en NON HD skjerm

8283782[/snapback]

De fleste Demokioskene er vel utstyr med Sony Bravia :hmm:

Ihvertfall alle de jeg har sett. 2D planter minner meg ikke om det råeste innen grafikk hittil. Spillet har et godt stykke opp til Gears Of War nivået.

Lenke til kommentar
2D planter minner meg ikke om det råeste innen grafikk hittil. Spillet har et godt stykke opp til Gears Of War nivået.

8283981[/snapback]

 

Grip fast i det verste du finner og klamhold på det. :roll: Men dersom du har tid til å studere vegetasjonen når du spiller, er det noe du gjør ramlende galt. Gresset skal fyke forbi i xxxkmt. Det finnes forøvrig gass også på dette spillet om ikke du har funnet det.. ;)

Lenke til kommentar
Grip fast i det verste du finner og klamhold på det.  :roll:  Men dersom du har tid til å studere vegetasjonen når du spiller, er det noe du gjør ramlende galt. Gresset skal fyke forbi i xxxkmt. Det finnes forøvrig gass også på dette spillet om ikke du har funnet det..  ;)

8284062[/snapback]

Blir jo nesten som på GTA San Andreas, der gresset går tvers gjennom gulvet på bilne. Det er plagsomt!

 

Men hva gjør en bil midt ute på gresset? :dontgetit:

Lenke til kommentar
2D planter minner meg ikke om det råeste innen grafikk hittil. Spillet har et godt stykke opp til Gears Of War nivået.

8283981[/snapback]

 

Grip fast i det verste du finner og klamhold på det. :roll: Men dersom du har tid til å studere vegetasjonen når du spiller, er det noe du gjør ramlende galt. Gresset skal fyke forbi i xxxkmt. Det finnes forøvrig gass også på dette spillet om ikke du har funnet det.. ;)

8284062[/snapback]

Ja, triggerknappen på Sixaxis er ikke så lett å holde fingern på så det har nok noe med det å gjøre.

 

Dette var faktisk noe jeg oppdaget under quickreplayen etter et kræsj, så det er noe som er rimelig lett å legge merke til. Fælt så defensiv du var når det gjaldt dette spillet da? Folk kan da mene noe annet enn deg uten at du skal starte en tråd der du prøver på verste fanboy-vis å forsvare tittelen. Spillet er overvurdert spør du meg. For meg virker det som at folk som har ventet på PS3 og nektet å kjøpe seg en Xbox360 har rett og slett sultet så lenge at når de først får en kjeks så er det det beste de noensinne har smakt. For min del virker Colin McRae DiRT til å være et spill som kommer til å glatt overgå dette.

Lenke til kommentar
hehe skuffet ? Eh nei ! Tror nok det er VELDIG få som er skuffet gitt. Dette er uten tvil noe av det største innen bilspill som har kommet ut.

8283782[/snapback]

 

Den er jeg ikke enig i.

Jeg hadde det faktisk mye mer gøy med gode gamle Iron Man til C64. (Eller var det Amiga 500?)

Motorstorm er et ok+ og godt spill, men at dette er "det største som har kommet ut innen bilspill", synes jeg er langt over streken.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
snip

 

Dette var faktisk noe jeg oppdaget under quickreplayen etter et kræsj, så det er noe som er rimelig lett å legge merke til. Fælt så defensiv du var når det gjaldt dette spillet da? Folk kan da mene noe annet enn deg uten at du skal starte en tråd der du prøver på verste fanboy-vis å forsvare tittelen. Spillet er overvurdert spør du meg. For meg virker det som at folk som har ventet på PS3 og nektet å kjøpe seg en Xbox360 har rett og slett sultet så lenge at når de først får en kjeks så er det det beste de noensinne har smakt. For min del virker Colin McRae DiRT til å være et spill som kommer til å glatt overgå dette.

8284844[/snapback]

 

Jeg undrer meg på om du noengang klarer å holde deg til sak innen en tråd og unnlater å gå på person. Jeg tror rett og slett du har vanskelig for å skrive noe positivt i det hele tatt.. :nei:

 

Jeg har sagt det tidligere i tråden. Det er ikke min intensjon å omvende folk. Det er de som ikke har gitt spillet en kjangs jeg vil til livs. Sånn som eks. vis du som har spilt det 5 min i en kiosk.

 

Happy days.. Man lever lenger sånn.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det tidligere i tråden. Det er ikke min intensjon å omvende folk. Det er de som ikke har gitt spillet en kjangs jeg vil til livs. Sånn som eks. vis du som har spilt det 5 min i en kiosk.

 

Det er vel noe man kan si om alle spill. Selv spill som God of War, Gears of War, Oblivion, Ninja Gaiden etc. er det noen som ytrer seg negativt om. Ofte er det fra folk som ikke har prøvd det mer en noen få minutter eller kun har sett video fra det. Det ville blitt fullt her inne hvis man skulle starte en tråd for hvert eneste gode spill som ble kritisert :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

For min del ble Motorstorm litt ødelagt av at jeg allerede har spilt *masse* Excite Truck. Gameplayet ble litt for simpelt, jeg savner veldig noe lignende stjerne-systemet i ET.

 

På den annen side, når jeg spiller ET nå om dagen, savner jeg Motorstorm-grafikken ... ;)

Endret av Laze
Lenke til kommentar
Tør å vedde 1000kr på at hvis noen hadde sittet foran en HD skjerm med dette spillet med lyden på maks, så hadde de fått gåsehud oppover ryggen. Motorstorm er en opplevelse sier jeg bare.

8283782[/snapback]

 

Da kan du gi meg 1000 kroner. Har spilt det på en 92" lerret med 1080p PJ og en 42" plasma

Bra var det, men gåsehud fikk jeg ikke

Endret av ohlala
Lenke til kommentar

Er det bare min konsoll som er fucked, eller er motorstorm jævlig bugget? Iallfall under onlinespilling... Biler flyr og hopper frem og tilbake på skjermen. Plutselig har man en bil som bare popper opp rett forran seg så man kræsjer i den. Og så hakker det ganske mye til tider...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...