Gå til innhold

Ting eg lurer på...


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg testet WoW for ein god stund siden med free trial i 10 dager og blei ganske hekta på det. Nå lurer på om eg skal begynne å spille det. Eg har eit par ting som eg lurer på og her er tinga:

 

Konto

Som sagt så har eg ein trial konto og eg lurer på om den har blitt sletta eller noko sånt?

Vist den ikkje har blitt sletta kan eg kjøpe ein serial online der så eg slepper å kjøpe cd'en i butikken for 169 kroner?

 

Vist den ikkje har blitt sletta har eg eit lite problem for eg husker ikkje helt kva bruker navnet eller passordet og eg er ikkje sikker på vilken epost eg registrerte den på for det kan hende eg registrerte den på ein epost konto eg kvittet meg med.

 

Game Card

Trenger eg å kjøpe eit nytt Game Card med ein gong når det nærmer seg tiden for det?

For kan eg liksom kjøpe eit nytt game card 14 dager etterpå den siste spilledagen er over uten at det skal skje noko med kontoen?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært like greit å bare kjøpt CD'ne i butikken da? Så har du alt for hånden hvis du noen gang formaterer eller noe lignende. Tviler på at det blir så veldig mye billigere å kjøpe serial på internett uansett.

 

Hvis du kjøper CD'ne kan du lage en ny konto også, hvor du skriver ned all informasjonen, så du ikke mister den.

 

Dette er vel det enkleste å gjøre, hvis du absolutt vil ha tilbake trial-kontoen din, må du vel ringe blizzard å prøve å bevise de at det er din konto for så å kjøpe serial også aktivere kontoen igjen.

Lenke til kommentar

Men kontoen din blir ikke sletta når du slutter å betale. Jeg tok pause ett år og fortsatte med alt intakt; bank, inventory, factions, quests og alt :)

 

Men for alt jeg vet er det en grense for hvor lenge Blizzard tar vare på konoten etter den er fryst, men det er sikkert uansett god stund!

Lenke til kommentar

Bra, for eg når eg kjøper cd'ne vil eg få 30 dager gratis spilletid + dei 2 månders Game Card eg skal kjøpe. Så eg trur eg kjem til å ha 1-2 månder pause mellom kver Game Card eg kjøper, så det bil 2 månders spilling og 1-2 månders pause.

 

Sparer litt penger på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...