Gå til innhold

Hvordan beskriver du Hitler?


iloveitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil beskrive Hitler som en jævla dritt.

det mange ikke vet er at Hitler begynte livet sott som maler, men da han ikke kom seg inn på malerskolen gav han skylden på.......jødene.

rent sagt var det jo himler som gav idene til konsentrasjonsleirene og startet dem.

så vel jeg jo si at Hitler ikke hadde særlig med leirene og gjøre, men det var jjo han som gjorde at andre ble helt dust.

i alt vil jeg beskrive Hitler som en jævla stinkende ape med IQ som en gresshoppe.

men det verste er at han var et geni innen krigføring.

synd å si det men sant.

9265476[/snapback]

 

vil ikke akkurat si at han var geni innen krigføring. Han var et geni i politikk.

Lenke til kommentar

Men Hitler var delvis skyld i revulosjonen innen krigføring, blitzkrig. Koordinerte angrep med infanteri, tanks og fly samt fremskutte spesialstyrker som saborterte bak fiendens linjer var noe nytt på denne tiden. Operasjon Barbarossa begynte som en av tidens beste koordinerte angrep, hvis ikke det beste på den tiden, i forhold til størrelsen på angrepet. Hitler hadde nok litt av æren for dette. Dessuten var han genial i politikken hans, hadde han ikke blandet seg så mye inn i krigføringen, med ikke-retrett og angrepet på Stalingrad kunne krigen end veldig mye forskjellig. Desverre var Hitler en idiot som tok de beste hjernene i europa og nesten drepte alle. Hadde han kuttet konsentrasjonsleirene og inkludert jødene i regimet hans ville nok han vunnet krigen.

Lenke til kommentar

Og kan Den Polse fortelle meg hvilke av generalene hans som var imot krigen, jeg vet at enkelte var det, men at alle var det tror jeg ikke på. Tyskland var nødt til å føre krig for å overleve, ressursene og industrien til Sovjet var noe tyskland trengte sårt for å opprettholde økonomien i landet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ingen nazist, jeg har ingenting mot utlendinger osv, men dette er noe jeg har tenkt på.

 

Hadde hitler tatt over verden hadde ikke verden hvert noe værre sted å bo,

for oss som er hvite. det hadde vært veldig mye bedre, faktisk:

 

-så hadde ingen sultet(alle i afrika ville vært døde og vi hadde hatt veldige områder å plante mat o.l på)

 

-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

 

-Ingen mer kriger over religion. for bare en religion hadde eksistert.

 

Han gjorde mye dumt, og jeg støtter det ikke, jeg bare tenkte på hvordan det kunne blitt. Og det er ikke så ille

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Hitler var ikke et geni innen krigføring. Hans militære ledere var ekspertene.

 

Hitler kunne politikk.

9265664[/snapback]

 

Tja, politikk..., han kunne i alle fall fyre opp under massene av folk som var sultene, lei av og trille penger i en vogn for å kjøpe brød og ikke hatt noen jobb før han kom.

 

Dette var egentlig en religion, folk med lite håp for framtiden samles når de høre en predikant tale (og han var en god taler som inngående studerte tale teknikker.) om en morgendag som kommer til og bli vidunderlig. Og det ble den jo ... i noen år..

 

Jeg mener at i løpet av '30 årene ville tyskland ha kommet på fote igjen selv uten Adolf Hitler. Men at han var et 'produkt' av tapet av WW1 og depresjonen på slutten 1920 årene.

Lenke til kommentar
-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

9354713[/snapback]

Genetiske sjukdommar kan gå i arv sjølv om ingen har det. Ikkje alle gener er aktive, dei fleste av oss har sju store, genetiske feil, men sidan me får to sett med gener har me "reserve". Dersom alle med genetiske sjukdommar skulle blitt drepne, hadde ein nok levd ei verd der ingen hadde genetiske sjukdommar, men likevel ville sjukdommane eksistert og nye personar ville stadig bli fød med genetiske sjukdommar.

Lenke til kommentar
-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

9354713[/snapback]

Genetiske sjukdommar kan gå i arv sjølv om ingen har det. Ikkje alle gener er aktive, dei fleste av oss har sju store, genetiske feil, men sidan me får to sett med gener har me "reserve". Dersom alle med genetiske sjukdommar skulle blitt drepne, hadde ein nok levd ei verd der ingen hadde genetiske sjukdommar, men likevel ville sjukdommane eksistert og nye personar ville stadig bli fød med genetiske sjukdommar.

9355889[/snapback]

 

Jo men sjansen for å videreføre dårlige gener hadde vært sterkt redusert siden alle tilbakestående hadde ikke fått lov til å ha barn, og dem ville sannsynligvis bli drept(dette hadde gjeldt alle generationer fram til i dag, kansje in i framtiden også) mennesket blir avlet for å være så "bra" det kan være fra generation til generation. Til slutt ville genetiske skavanker nesten forsvinne.

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Jeg er ingen nazist, jeg har ingenting mot utlendinger osv, men dette er noe jeg har tenkt på.

 

Hadde hitler tatt over verden hadde ikke verden hvert noe værre sted å bo,

for oss som er hvite. det hadde vært veldig mye bedre, faktisk:

 

-så hadde ingen sultet(alle i afrika ville vært døde og vi hadde hatt veldige områder å plante mat o.l på)

 

-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

 

-Ingen mer kriger over religion. for bare en religion hadde eksistert.

 

Han gjorde mye dumt, og jeg støtter det ikke, jeg bare tenkte på hvordan det kunne blitt. Og det er ikke så ille

9354713[/snapback]

Sorry men hva feiler det deg egentlig?

Er du klar over at du har skrevet at det ikke ville være så ille hvis Hitler bare drepte alle med genetiske sykdommer og at det ikke hadde vært så ille hvis alle i Afrika var døde?

 

"Bare en religion hadde eksistert"?! Trokke det nei, religion har ekstistert myye lengere enn Hitlers tid og tror en person inderlig på noe bytter´n ikke tro bare pga hitler..

 

Tenk litt før du skriver!

Lenke til kommentar

- En av de mest intelligente personene i moderne tid.

- Ekspert i å tale for seg, og dermed overbevise andre (psykologi).

- Utrolig til å lede et land, han tok noen av de beste besluttningene, besluttninger verden ikke hadde sett siden Napoleon.

- Han var en god mann som reiste Tyskland etter 1. Verdenskrig. Tyskland var et depressivt, nedtrykket, fattig, pessimistisk og udisiplinert land, Hitler gjorde landet til en av, kanskje verdens største makt.

 

Men selvsagt, han måtte jo være sosial-Darwinist, arrogant, dårlig taper og krigslysten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg er ingen nazist, jeg har ingenting mot utlendinger osv, men dette er noe jeg har tenkt på.

 

Hadde hitler tatt over verden hadde ikke verden hvert noe værre sted å bo,

for oss som er hvite. det hadde vært veldig mye bedre, faktisk:

 

-så hadde ingen sultet(alle i afrika ville vært døde og vi hadde hatt veldige områder å plante mat o.l på)

 

-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

 

-Ingen mer kriger over religion. for bare en religion hadde eksistert.

 

Han gjorde mye dumt, og jeg støtter det ikke, jeg bare tenkte på hvordan det kunne blitt. Og det er ikke så ille

Ikke dårlig, ikke dårlig...

Midtøstenkonflikten, afrika konfliktene, irak, iran, korea konfliktene. Afghanistan konfliktene, Pakistan konfliktene. osv osv, hadde ikke plaget verden lenger. Hadde vært fantastisk det, men hadde blitt kjedelig etterhvert. Nyhetene hadde bare handlet om hvor fin verden er :)

Lenke til kommentar
jeg vil beskrive Hitler som en jævla dritt.

det mange ikke vet er at Hitler begynte livet sott som maler, men da han ikke kom seg inn på malerskolen gav han skylden på.......jødene.

rent sagt var det jo himler som gav idene til konsentrasjonsleirene og startet dem.

så vel jeg jo si at Hitler ikke hadde særlig med leirene og gjøre, men det var jjo han som gjorde at andre ble helt dust.

i alt vil jeg beskrive Hitler som en jævla stinkende ape med IQ som en gresshoppe.

men det verste er at han var et geni innen krigføring.

synd å si det men sant.

 

Hitler dro hjemmefra for å bli maler. Da han ikke kom inn på kunstakademiet, ble han tvunget til å gå på gata. Men han la ikke skylden på jødene først. Men etter noen uker i slum og kumlige forhold hvor han hadde hørt mye dritsnakk om jødene, la han raskt skylden over på jødene for sin mislykkete kariere som maler.

 

En gresshoppe klarer ikke å forføre et helt folk til å stemme på sitt parti. Det tyske folket stemte NSDAP inn på riksdagen, det kreves mer enn en gresshoppe til for å forføre et helt folkeslag.

 

Hitler var ikke et geni innen krigføring. Hans militære ledere var ekspertene.

 

Hitler kunne politikk.

 

Hitler var innbitt opptatt at han skulle stå bak "orderen" og på det siste diregerte han usynelig armeer som ikke fantes, som den omspunente Wenches 12 arme som skulle drive russerne ut av Berlin. Hitler var på det siste ravende gal ja og ikke minst forferdelig syk.

 

En gal og feig mann!

 

Feig, ja, gal, nei. En gal mann klarer ikke å forføre et helt folkeslag til å stemme sitt parti ikke bare 1 og 2 men 3 ganger. Hitler spilte mye på nasjonalfølelsen til det tyske folket, snakket store ord om det storgermanske riket og hvor stort og bra det skulle være. Mannen var dessverre for smart for sitt eget gode.

Lenke til kommentar
-Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

Genetiske sjukdommar kan gå i arv sjølv om ingen har det. Ikkje alle gener er aktive, dei fleste av oss har sju store, genetiske feil, men sidan me får to sett med gener har me "reserve". Dersom alle med genetiske sjukdommar skulle blitt drepne, hadde ein nok levd ei verd der ingen hadde genetiske sjukdommar, men likevel ville sjukdommane eksistert og nye personar ville stadig bli fød med genetiske sjukdommar.

 

Jo men sjansen for å videreføre dårlige gener hadde vært sterkt redusert siden alle tilbakestående hadde ikke fått lov til å ha barn, og dem ville sannsynligvis bli drept(dette hadde gjeldt alle generationer fram til i dag, kansje in i framtiden også) mennesket blir avlet for å være så "bra" det kan være fra generation til generation. Til slutt ville genetiske skavanker nesten forsvinne.

 

Vi hadde avlet frem Ubermensch :!:

Lenke til kommentar
Alle genetiske sykdommer/handicap hadde vært utslettet(for hitler drepte alle med sånne sykdommer)

 

Og ironisk nok stod hans fysikk i kontrast med hva han kjempet for. Ikke bare hadde han motsatte egenskaper til en arier, men selv var han rammet av Alzheimer, en sykdom man ble henrettet for i Tyskland.

 

Lenge leve dobbeltmoral!

HaHa enda att bevis på att han burde drept seg selv litt før :)!

 

Edit: Legger inn ett bilde av historiens største taper:

 

 

hitler_emo.jpg

 

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...