Gå til innhold

hvor kjøpe "våpen"


Anbefalte innlegg

jegh ar ikke i noe gjeng grier. men er litt "tøff" og slenger litt med leppa. hadde jeg ikke vært rask og ha god kondis hadde jeg vel vært død. det var 7 ungdommer som vae 2-5 år eldre banke meg pga en finger

8276197[/snapback]

 

Jeg tror det beste forsvaret for din del er å gi faen i å slenge med leppa =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror denne tråden bør stenges, da ungen har fått linker til butikker som selger balltre, og nettauksjoner der man finner knokejern etc.

 

Hvis man skal hetse mennesker som er frekke mot, og ikke respekterer andre, eldre mennesker, bør man opprette en egen tråd for dette, og ikke forsøple en tråd hvis formål er noe helt annet en dette. Rapportert.

Lenke til kommentar

Fy faen å her var det mye Off Topic!

 

Kan ikke folk bare svare stisse da?'

Driter vel i om han får juling, eller hva han skal bruke balltreet sitt til.

 

Han spurte jo bare om hvor man kan kjøpe det? Kan ikke noen vise han da?

4 av 50 poster her har ett svar som stemmer medførsteposten.

Lenke til kommentar
Slåsshanske, springkniv, batanga, sprettert ol. er forbudt i norge.

Får nok tak i det i utlandet, men ikke sikkert du får det inn i norge uten problemer.

Hvis du vil ha balltre, fåes det nok i en sportsbutikk.

Skal du bruke balltre som forsvarsvåpen, så for guds skyld ikke slå hodet til noen! Det vil gjøre deg til drapsmann...

8278814[/snapback]

Når ble sprettert ulovlig? :dontgetit:

Har 2 stk hjemme, en laget på speidern og en på "kunstskolen".

Lenke til kommentar

Sprettert er ikke lov, nei. Men jeg tror politiet ser litt mellom fingrene hvis de ser en 9-åring med hjemmelaget sprettert i baklommen. Går du rundt med en profesjonell sprettert som lett kan slå ut en voksen person, er saken en annen.

 

Balltre, golfkøller, boksehansker (boksehansker + piggtråd = knuckle duster) med mer fås på XXL og andre sportsbutikker med godt utvalg.

Lenke til kommentar

Har et kraftig luftgevær stående på rommet mitt jeg. Mildt sagt vont å få et skudd i låret av det.

Men ikke vær redd for at folk skal komme å grisebanke deg.

Skulle dette skje, finner du sikkert ting rundt deg du kan forsvare deg med.

Har følt meg skikkelig truet en gang, og kasta et par epler (som tilfeldigvis hang i hagen ved siden av) på dem.

 

Men er du interessert i våpen, kan du jo skaffe deg gamle plomberte.

Tro meg, du vil ikke skade en person hardt med et balltre etc...

Lag deg tåregass eller kjøp pepperspray.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...