Gå til innhold

hvor kjøpe "våpen"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker jeg lagde balltre på sløyden i 6.klasse. Var vanvittig enkelt, og funker fett den dag i dag. :thumbup:

 

Men man kan jo bare bruke en passelig stokk. Om den skal brukes til å lemleste mennesker eller spille slåball - vel det er ikke mitt ansvar.

8274801[/snapback]

 

Ja, dæven.. jeg lagde ett jeg og, det ble dritfint!

Lenke til kommentar
Kom å slå meg da din punk ass bitch.. Du er jo jo super-tøff med alle ball-treene dine !

8275417[/snapback]

 

Hahahahhahaha, saved my day! :D

 

Pyse, du har to hender, hvis du ikke klarer deg med det, kan du ikke kalle deg mann og dømmes offisielt til å begå seppuku.

Lenke til kommentar
Kom å slå meg da din punk ass bitch.. Du er jo jo super-tøff med alle ball-treene dine !

8275417[/snapback]

 

Hahahahhahaha, saved my day! :D

 

Pyse, du har to hender, hvis du ikke klarer deg med det, kan du ikke kalle deg mann og dømmes offisielt til å begå seppuku.

8275524[/snapback]

 

 

ja vel. skulle mest får slåball men. greit da dropper jeg det.

Lenke til kommentar
Kom å slå meg da din punk ass bitch.. Du er jo jo super-tøff med alle ball-treene dine !

8275417[/snapback]

 

Hahahahhahaha, saved my day! :D

 

Pyse, du har to hender, hvis du ikke klarer deg med det, kan du ikke kalle deg mann og dømmes offisielt til å begå seppuku.

8275524[/snapback]

 

er man fødd i 93 så er man gutt uansett. hærregud la nå guttongen få seg noen våpen for satans skyld!

Lenke til kommentar
er man fødd i 93 så er man gutt uansett. hærregud la nå guttongen få seg noen våpen for satans skyld!

8275645[/snapback]

 

Hva faen har satan, gud eller noen andre 'leder', figurer med dette å gjøre? Skal han være tøff, så får han klare seg uten våpen. Våpen er feigt og farlig. Hva slags skade kan en liten pjokk gjøre uten ett balltre? Betraktlig lite i forhold til hva han kan prestere med et balltre.

Lenke til kommentar
jeg skrev gi faen i det da. kan vel stenge denne tråden da.

8275716[/snapback]

 

Se om du finner navnet ditt i den quoten, så kan du reagere. Du kan ikke forvente noe annet en å få reaksjoner fra bedrevitere når du presterer å skrive at du skal bruke ett balltre til "slåball og folk som er frekke".

Lenke til kommentar

*Ehem* ... Les signaturen hans; hip-hop-tilhengere på 12 år er vel kjent for å være litt store i kjeften, og si at "Han og han og han og han skal jeg banke, og han skal jeg drepe."

Herregud, hvis han skamjuler/henretter noen med et balltre, kan han vente seg trøbbel med barnevernet i lang tid fremover.

Og hvis han lemlester noen med balltre ... så fortjener han ikke bedre heller.

 

 

stisse2k: Kikk litt rundt på diverse internasjonale nettbutikker, se om du finner noe der. Et balltre skulle ikke være noe problem å få tak i her til lands, men skal du ha knokejern og slikt, må du bruke andre metoder.

 

Obs: Hvis du reiser utenlands, og finner noen utsalgsboder med knokejern/sprettkniver etc etc, ikke finn på å ta noe av det med deg hjem. Da kan du vente deg mye trøbbel hvis du blir tatt i tollen ved f.eks Tsjekkia/Tyskland.

Lenke til kommentar
hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme

8276081[/snapback]

Hehe, ta det med ro. Men selvsagt, hvis du har havna oppi noe gjeng-greier i en alder av 11-12, er du ille ute.

Faktisk, så har jeg personlig en mini-øks liggende under nattbordet. Gud vet hvorfor, har hatt den der i flere år, mest sannsylig fordi at det var den greieste plassen å ha den. Og hvis det hade vært slik at noen hadde kommet seg inn i huset, med det mål for øye at jeg måtte drepes, hadde nok vedkommende tatt øksa under nattbordet, før jeg klarte det.

 

Og hvis du går til anskaffelse av stikkvåpen/små slagvåpen, pass nå på å ikke bær de rundt hvor enn du går. Plutselig havner du i en litt for hard diskusjon, og motparten ender opp med en kniv i tarmene. Det er ikke bra.

 

Mitt forslag: Begynn å tren en kampsort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...