Gå til innhold

hvor kjøpe "våpen"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme

8276081[/snapback]

 

Fordi 50-cent og folka rapper om slikt betyr ikke det at du bor i Detroit ghettoen vettu gutten min... At en gjeng på 715 åringer hadde drept deg tviler jeg sterkt på :!: Du hadde nok kommet unna med noen blåmerker.

Lenke til kommentar
hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme

8276081[/snapback]

 

Fordi 50-cent og folka rapper om slikt betyr ikke det at du bor i Detroit ghettoen vettu gutten min... At en gjeng på 715 åringer hadde drept deg tviler jeg sterkt på :!: Du hadde nok kommet unna med noen blåmerker.

8276648[/snapback]

 

 

må jo overdrive litt da. de hadde bare slått meg og døpt meg i snøen og sånt så.

Lenke til kommentar
takk takk. tenker jeg kjøper bballtre,

8276415[/snapback]

Balltre kan du jo lage selv. Da har du mye større frihet og. Slenge på en spiker her og der for ekstra damage osv. Ikke at jeg anbefaler det, men.

8276723[/snapback]

 

 

hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans

Lenke til kommentar
hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans

8276745[/snapback]

Høres ut som det er mindre enn 99% for å spille baseball. Har du den innstillingen der så får du garantert bank. Høres ut som du er inne i et hardt miljø?

Lenke til kommentar
Herregud, svar nå på hva gutten spør om da!

balltre:

Privatperson som selger

Sport-butikken

Sport-butikken (treverk)

 

Ellers får du mange varianter på QXL og andre auksjonsider. Angående slåhansker fant jeg bare et par på ebay.

8276317[/snapback]

 

Slåsshansker? Det der var "medals & pendants".

 

Improviser! Skal du ha deg en slåsshanske? Finn en Mercedes bil, brekk av stjernen og slå deg løs.

Lenke til kommentar
Herregud, svar nå på hva gutten spør om da!

balltre:

Privatperson som selger

Sport-butikken

Sport-butikken (treverk)

 

Ellers får du mange varianter på QXL og andre auksjonsider. Angående slåhansker fant jeg bare et par på ebay.

8276317[/snapback]

 

Slåsshansker? Det der var "medals & pendants".

 

Improviser! Skal du ha deg en slåsshanske? Finn en Mercedes bil, brekk av stjernen og slå deg løs.

8276840[/snapback]

 

haha. ja vel drit i det da tenk mere på balltre. sommeren min består av baseball og slåball osv. også fotball.

Lenke til kommentar
takk takk. tenker jeg kjøper bballtre,

8276415[/snapback]

Balltre kan du jo lage selv. Da har du mye større frihet og. Slenge på en spiker her og der for ekstra damage osv. Ikke at jeg anbefaler det, men.

8276723[/snapback]

 

 

hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans

8276745[/snapback]

 

Du tror ikke de også kommer til å komme med våpen neste gang da? Hvor stor sjangs har du da?

Lenke til kommentar

Slåsshanske, springkniv, batanga, sprettert ol. er forbudt i norge.

Får nok tak i det i utlandet, men ikke sikkert du får det inn i norge uten problemer.

Hvis du vil ha balltre, fåes det nok i en sportsbutikk.

Skal du bruke balltre som forsvarsvåpen, så for guds skyld ikke slå hodet til noen! Det vil gjøre deg til drapsmann...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...