Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det burde nå iallefall gå an å sende den på zebra eller noe sånt, det er jo ingenting annet bra som går der. Eller bortsett fra kanskje manshow...

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om det går an å få inn ABC i Norge og i så fall hvordan?

Tråden stopper opp hver gang jeg spør om det... :D

Endret av ahe4ever
Skrevet

Da er det nok enten ikke mulig, eller ingen som vet det, desverre.

Jeg leter etter den episodne hvor DR. Cox har blitt utnevnt til den beste doktoren i strøket, men jeg finner den ikke! Hvilken sesong?

• 2 uker senere...
Skrevet

Sesong 8 vil bli skutt og vist i HD.

For its debut ABC season, "Scrubs" will be shot in high definition for the first time, and Lawrence is producing a series of webisodes to run online leading up to the network debut.
Skrevet (endret)

Like greit å spørre her:

Hva heter episoden hvor de viser hvor stor forskjell små detaljer kan gjøre? Episoden er todelt, hvor vi får se den samme dagen to ganger. Eneste forskjellen er at hendelsesforløpet er annerledes, alt på grunn av en sommerfugl som lander på forskjellige steder.

Edit: Og i hvilken sesong finner jeg den?

Endret av Bob_3
  • 4 uker senere...
Skrevet

Herregud, kor eg gler meg :D Mindre enn to veker att no!

Eg var eigentleg litt skeptisk til at Courtney Cox skulle byrje, men etter at eg har sett sneek peeksa ser det ut som om det kan fungere godt likevel. Det blir spanande å sjå.

Skrevet

Endelig Scrubs igjen ... snart! :D

Endelig noe nytt, istedenfor å stirre gjennom de gode gamle episodene når jeg kjeder meg som værst. (Har gjort dette litt vel mye i det siste ^^)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...