Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt xp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har 2 dager på meg til å levere en VELDIG viktig skole oppg...må ha fått XP Pro innen da??

 

hvor kan jeg få kjøpt?Hva er forskjellen på 32 og 64? plz svar fort! :ermm:

8252003[/snapback]

Forskjellen på 64 og 32 er at 32 fungerer mens 64 ikke fungerer.

XP pro får du kjøpt i de fleste elektronikk butikker som Lefdal, Elkjøp, Expert, Datakjeden, Komplett, Netshop, SHG, Spacworld for og nevne et par...

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på 32 og 64? plz svar fort! :ermm:

8252003[/snapback]

 

For å benytte 64 bits operativsystem, må du ha en 64 bits prosessor. De fleste nye prosessorer som selges er 64 bits, men disse fungerer utmerket også med 32 bits os.

 

Den største fordelen med 64 bits system, er at du kan utnytte mer ram, og at du kan få en generell høyere ytelse. Problemet er bla. manglende drivere for en del enheter. Gamle 16 bits applikasjoner kan du også glemme å kjøre.

 

Skal du være på den sikre siden kjører du 32 bits xp.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på 32 og 64? plz svar fort! :ermm:

8252003[/snapback]

 

For å benytte 64 bits operativsystem, må du ha en 64 bits prosessor. De fleste nye prosessorer som selges er 64 bits, men disse fungerer utmerket også med 32 bits os.

 

Den største fordelen med 64 bits system, er at du kan utnytte mer ram, og at du kan få en generell høyere ytelse. Problemet er bla. manglende drivere for en del enheter. Gamle 16 bits applikasjoner kan du også glemme å kjøre.

 

Skal du være på den sikre siden kjører du 32 bits xp.

8252804[/snapback]

Helt enig med deg der. Vil absolutt anbefale deg for å gå for 32-bit av personlige erfaringer med begge versjonene.

Lenke til kommentar
Tusen takk for alle svar!! skal ut å kjøpes etterpå!! jeg har en 64 bits processor...men tror jeg går da for 32'ern.

8255235[/snapback]

Tror nok det er det smarteste. Så lenge det er snakk om XP så ville jeg ikke engang vurdert 64bit fordi det blir absolutt ikke blir prioritert driver og program messig + svært små ytelsesmessige forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...