Gå til innhold

Handle musikkrelaterte klær online | Samletråd


ZenCo

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

TShirtsVille synes jeg er helt OK. :) Forholdsvis kort leveringstid, og av og til slår de til med gratis frakt-tilbud, hvis du betaler med visa.

 

Så har jeg noen spørsmål ang. tollgrenser, da jeg ikke har peiling på sånt; er det tollgrense på klær? Om ja, hvor ligger grensa? Og hva er det preiket over her, om moms på frakt? :fun:

Lenke til kommentar
TShirtsVille synes jeg er helt OK. :) Forholdsvis kort leveringstid, og av og til slår de til med gratis frakt-tilbud, hvis du betaler med visa.

 

Så har jeg noen spørsmål ang. tollgrenser, da jeg ikke har peiling på sånt; er det tollgrense på klær? Om ja, hvor ligger grensa? Og hva er det preiket over her, om moms på frakt? :fun:

9400578[/snapback]

Varer for over 200 (selve varen, frakt tells ikke) blir satt moms på.

Blir det over 200 (for varen) må man betale 25% av varens verdi ekstra, frakt blir også regne med på de 25%

 

Er det ikke sånn?

Lenke til kommentar
TShirtsVille synes jeg er helt OK. :) Forholdsvis kort leveringstid, og av og til slår de til med gratis frakt-tilbud, hvis du betaler med visa.

 

Så har jeg noen spørsmål ang. tollgrenser, da jeg ikke har peiling på sånt; er det tollgrense på klær? Om ja, hvor ligger grensa? Og hva er det preiket over her, om moms på frakt? :fun:

9400578[/snapback]

Varer for over 200 (selve varen, frakt tells ikke) blir satt moms på.

Blir det over 200 (for varen) må man betale 25% av varens verdi ekstra, frakt blir også regne med på de 25%

 

Er det ikke sånn?

9400684[/snapback]

Dvs. at om jeg bestiller varer for f.eks. 500 kroner, så må jeg betale 125 kroner i tillegg til de 500 kronene? Pluss frakt. Blir det tillegg på frakten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...