Gå til innhold

Handle musikkrelaterte klær online | Samletråd


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes Play er litt upålitelig med t-skjorter? Aldri hatt noen problemer med dvd, cd eller bøker, men av de 3 t-skjortene jeg har kjøpt har jeg kun fått 2, og en av dem var feil... Hva faen skal jeg med Queens of the Stone Age t-skjorte? Selvfølgelig skal de sende meg den skjorta jeg bestilte, og jeg skal få dem til å sjekke hva som har sjedd med den jeg aldri fikk, men er likevel litt my kjas.

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper band-merch utenom bandene sine egen nettsjapper, handler jeg ofte på www.hottopic.com . . Masse snadder der! Bestilte  en Led Zeppelin t-shirt, en Opeth t-shirt og 3 Pink Floyd t-shirts for litt siden! De får ganske ofte inn en del spesielle Limited shirts o.l. også.

9577876[/snapback]

Problemet er at de har ca 6-8 uker leverings tid, og får enn med min tålmodighet er det for lenge.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Play er litt upålitelig med t-skjorter? Aldri hatt noen problemer med dvd, cd eller bøker, men av de 3 t-skjortene jeg har kjøpt har jeg kun fått 2, og en av dem var feil... Hva faen skal jeg med Queens of the Stone Age t-skjorte? Selvfølgelig skal de sende meg den skjorta jeg bestilte, og jeg skal få dem til å sjekke hva som har sjedd med den jeg aldri fikk, men er likevel litt my kjas.

9576658[/snapback]

 

Jeg har bare bestilt 2 t-skjorter derfra, men ingen problemer så langt.

 

Note to self: Herman, str S er aaaltfor stort for deg :p

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper band-merch utenom bandene sine egen nettsjapper, handler jeg ofte på www.hottopic.com . . Masse snadder der! Bestilte  en Led Zeppelin t-shirt, en Opeth t-shirt og 3 Pink Floyd t-shirts for litt siden! De får ganske ofte inn en del spesielle Limited shirts o.l. også.

9577876[/snapback]

Problemet er at de har ca 6-8 uker leverings tid, og får enn med min tålmodighet er det for lenge.

9582439[/snapback]

 

 

Jeg har kjøpt bandmerch der flere ganger . Aldri tatt mer enn toppen en og en halv uke. Snakk om bortimot 10 ganger.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Hei!

Har tenkt å kjøpe meg disse t-skjortene (linker nedenfor), men hverken jeg eller mamma og pappa har no peiling på det med toll og sånt når det gjelder bestilling på internett fra utlandet...

Har heller aldri kjøpt noe fra noen av disse web-shoppene, så vet ikke helt hvordan de er og sånn...

Håper da noen kan hjelpe meg litt med hva dette kommer til å koste og om dette er butikker som leverer varene.

 

Håper på ordentlig hjelp, og kom gjerne med andre tips hvis dere har...!

 

Thin Lizzy T-skjorte

 

Tool T-skjorte

 

Turboneger T-skjorte

 

En av Foo Fighters T-skjortene

 

:)

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Den som ventar på noko godt, ventar ikkje forgjeven. Om du ventar lenge har ikkje så mykje med saka å gjere.

9665267[/snapback]

Har jo egentlig det, om jeg har lyst på en ting der og da og må vente over 5 uker, da kan du faktisk ha brukt 100 spenn mer og fått den nøyaktig samme dag om du har lyst å ta en tur til byen.

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Kva er det du snakkar om? Du kan vente så lenge du vil, ting vert ikkje magisk betre av den grunn. Dersom du ventar på noko dårleg, vil det framleis vere dårleg eit par veker seinare.

9665730[/snapback]

Nei men du ser ikke poenget.. ikke si det hadde vært dårligere om pakken var i posten 4 dager til en uke etter du bestilte? For all del, noen er sikkert glad i vente fra 4-8 uker, sikkert kjekt for noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...