Gå til innhold

Den store diskusjon.no overklokkingskonkurransen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hihi 3 plass med en p3 800 @ 1008

 

å da kunne jeg ikke delta mer da jeg måtte stikke hjemme fra for å jobbe litt. med all flaks i verden så kan jeg klare å klokke litt før fristen går ut i morgen kveld, men dete er tvilsomt.

kan i allefall si en ting: den WR skal slås!

Lenke til kommentar
Med Atitool kan du sikkert gå enda lavere Kjetil, eller får du artifacts når du kjører det så lavt?

8373860[/snapback]

 

:)

hmm.. Jeg brukte rivatuner..

Fikk 4573 i 06.. Noe som jeg syns er alt for bra, fikk 0 artifacts.

Men, får jeg brukt Atitool på et nvidia skjermkort?

På navnet skulle man da tro at det bare far for ATI skjermkort?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Grrrr.... Fikk lagret en fil på 3381MHz, men av en eller annen grunn registrerte ikke CPUZ multi/ht/fsb osv (bare CPU-hast. og CPU ID og de andre som vises i CPU taben), så den fikk jeg ikke lastet opp.

 

Den høyeste jeg har fått lagret og lastet opp er denne: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=186987

 

1,55v på luftkjøling.

 

Skal mekke en XP-installasjon i kveld på en gammel ide-disk jeg skal bruke til dette formålet, er altfor mye som surrer og går i bakgrunnen her ved startup, i tillegg til at installasjonen generelt er "råtten" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Men nå virker det jo som folk prøver å underklokke mest mulig med mest mulig ukjent hardware.. :S

 

Det er jo morsomt, det synes jeg og, men det er jo enn overklokkingskonkurranse.. :p

 

Og folk med veldig populær hardware har mye mindre sjangs til å stikke seg ut enn andre med sjelden hardware... Jeg har tenkt på å kjøpe en X6800, og jeg vil neppe klare å stikke meg noe særlig ut med den, selv om jeg klokker den bra og langt.. :/

 

Men kommer kanskje med litt P4 "Prescott" resultater med X800GTO kort i kveld.. :D

Lenke til kommentar
Men nå virker det jo som folk prøver å underklokke mest mulig med mest mulig ukjent hardware.. :S

 

Jeg er enig. Syns det var morro med et innslag, for det er jo ikke helt normalt å se E6600 på 600Mhz!

 

Alikevel synes jeg ikke dette var noe som burde oppfølges. Vi har alle sett hvordan en slik prosessor yter på den hastigheten nå, men det vi egentlig er ute etter i denne konkuransen er jo gode resultater :yes:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Fa** i hel*** nå er jeg sur! :mad: Bestilte 2 cpuer til denne konkurransen (den ene før påske), den andre på Onsdag (da jeg ikke hadde fått den første enda). Enda ikke fått noen av dem, og har jeg dem ikke i morgen, så har jeg ingen data å delta med i konkurrasen... grrr...

 

Noen som kan sende meg en klokkevillig LGA775 til i morgen? Evt. kjører jeg inn til Trondheim i kveld og henter om noen har!

Lenke til kommentar

Bør det kanskje ikke opprettes noe for toledo-variantene av X2 3800+, X2 4200+ og X2 4600+? Ser ut som det bare eksisterer for manchester-kjerner på hwbot.

8376192[/snapback]

Ja kanskje, men er egentlig et problem det der. Blir så sinnsykt mange cpuer av det til slutt. Vanskelig å holde oversikt og så mange som poster feil.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...