Gå til innhold

Den store diskusjon.no overklokkingskonkurransen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare minner om at scorer som blir lastet opp nå ikke vil telle i konkurransen...

 

- Konkurransen varer nøyaktig en uke. Fra kl 0:00 mandag 9.04.2007 til og med kl 23:59 søndag 15.04.2007.

- Det er fritt frem å begynne nå, men validering av scorer og opplasting av resultatene må skje i løpet av den uken som er satt. Dette er for å lette arbeidet vårt med å holde oversikten på alle resultatene.

Lenke til kommentar
Men det er fortsatt kaldt om kvelden og på natta , mange muligheter :)

 

Javisst,det er nok den eneste tiden på døgnet mulighetene er størst for øyeblikket. Heldigvis har jeg jobbfri i påsken,ellers så jobber jeg når andre sover.(Bencher?)

 

Når det gjelder tørris så har jeg tilgang i jobbsammenheng ,men i små mengder. Og ikke vet jeg hvordan det skal brukes heller/oppsett.Eller hvor mye som skal til for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Da er det kun få timer til vi er igang. :D

Jeg gleder meg masse og jeg vet at det er endel spennende som kommer til å skje så følg med folkens....!

 

Beklager også en liten ting her, vi har lagt til en liten ting i reglene så alle bør lese gjennom førstepost en gang til......

 

Regler:

- Alle de som skal være med i konkurransen må være registrert på Diskusjon.no OC team

- Samme regler som alt på Hwbot.org (ta skjermbilde av alle scores med CPUz oppe). Og ta skjermbildet fra alt du gjør, kan være greit å ha.

- Pifast så skal kun Hexus Pifast brukes, altså versjon 4.1

- Lagre helst html-filen fra Aquamark.

- Alle futuremark-scorer skal lastes opp til futuremarks orb.

- Alle CPUscorer må valideres på http://valid.x86-secret.com/.

- Bruk hwbot trådene her på forumet. Da er det enklere for oss å holde oversikten over datoene på alle scorene. Hvis dere laster opp resultater direkte på hwbot så post en screenshot i tråden her på forumet også. Det gjelder spesielt wPrime siden du kan laste opp resultater direkte til hwbot der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...