Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne


Anbefalte innlegg

Strongbow, fint om du skjuler det i en spoilertag, og takk for bidraget :)

 

Nå er hele kveldens release klar:

(Mike Tyson's) Punch-Out!! (NES) (link fører til Wikipedias artikkel om spillet).

 

Legend of the Mystical Ninja (SNES) (link fører til Wikipedias artikkel om spillet).

 

Dragon's Curse (TurboGrafx (PC Engine)) (linken fører, som vanlig, til WIkipedias artikkel om spillet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått høre at Mystical Ninja ikke har kommet til Europa tidligere...

 

Nye spill kommer klokken ett fra nå av ettersom vi har stilt klokken en time fram. Veldig irriterende ettersom jeg alltid har ventet i spenning hver torsdag natt, men nå blir det altfor sent.

Endret av Strongbow
Lenke til kommentar
Save-systemet er i utganspunktet det som er i spillet fra før av (da det ble sluppet originalt), men Nintendo har lagt inn et nyttig system på det område. Om du trykker på "Home"-knappen, og så trykker på "Wii Menu", vil Wii'en automatisk huske hvor du var. Men vær obs på at den ikke lagrer spillet fullt ut, om du restarter punktet ("reset" på Home-menyen) er du der du lagrer i spillet, eller fra starten (om det er et spill som kom ut save-mulighjet).

 

Jeg tror ikke man kan lagre framgangen midlertidlig i N64-spill når man velger Wii Menu på Home. Det virket ihvertfall ikke da jeg prøvde det med SM64.

Endret av Strongbow
Lenke til kommentar

La til så fort det ble kjent ;)

 

Men skader ikke med litt repetisjon! :D

 

For min del skulle jeg ønske at det var en liten demo av hvert spill.. Jeg kan ikke vite om gamle spill jeg aldri har hørt om er bra.. Og å laste ned emulator/rom er bare for mye styr.. Hater bomkjøp..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Mystical Ninja spillene har veldig bra musikk, spesielt det første N64 spillet hadde helt eksepsjonelt bra musikk. Spillet på SNES anbfales på det aller varmeste. Likte spesielt 2 player co-op modusen i spillet. Selv broren min (som forakter alt som ligner på RPG) likte spillet. Mini spillene på et av banene er veldig morsomme. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte det sist, men jeg husker at man kunne spille på hester og slikt for å tjene penger.

 

Info om de forskjellige Mysticla Ninja spillene på classicgaming:

 

http://hg101.classicgaming.gamespy.com/goemon/goemon.htm

 

Rimelig sikker på at dette er fra spillet som ble gitt ut i PAL versjon:

 

http://youtube.com/watch?v=4rG6mxXp8gk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...