Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette gjelder kun PS3?

 

I så fall bør trådstarter presisere det i emnetittelen.

8329830[/snapback]

 

Vi har en med PC også.. :) På konsollsiden er det bare PS3 man kan folde med i dag. Det er forklart i førsteposten.

8329852[/snapback]

 

jupp jeg kjører PC men kommer til å kjøre PS3 når jeg kjøper den.

Lenke til kommentar

Vi nærmer oss top 2000, og da kommer vi inn på denne http://folding.extremeoverclocking.com/ sida tror jeg! Iallefall gjorde PennyArcade det.

 

vi er nå i skrivende stund #2005, så det bør gå bra.

 

For de med dual core PCr, så kan man installere programmet 2 ganger, slik at man utnytter begge CPUne.

 

edit: har nå prøvd 2 installasjoner, men den vil ikke kjøre mer enn 1 gang.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Se der ja..

 

Nå er vi nr. 2000 og har fått side der :)

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=59848

 

Klapp for oss

8366770[/snapback]

 

hurrah! klapp klapp!

 

da bør post#1 oppdateres!

 

og nå har jeg fått til og kjøre 2 klienter på en Windows PC også.

Bruk en grafisk klient og en text klient. Så nå bruker min dual core 100% ikke bare 50% av totalt CPU kraft.

 

fra FAQn:

 

Computers with multiple CPUs (SMP) are supported under FAH in two ways. For Intel-based Macs and x86 PC's running linux, there is a special SMP client. For other machines, one can use multiple processors by running multiple clients (one for each CPU). This is clearly non-ideal and better support is under development. There are certain caveats of using SMP boxes with special flags. Do not run multiple clients with each set to the most aggressive settings (bigWU + adv), as this can overwhelm most computers. Instead, we suggest bigWU+adv on one client and the default settings on the other(s). In situations where reliability, stability, and/or responsiveness a premium, we suggest either all clients with the default settings or just one client with the big WU enabled.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

I og med at det er ein versjon for Windows og det står på sidene korleis du skal instalere det for Windows vil eg tippe du kan bruke det på Windows. :)

 

1. Download the client file from the Folding@Home web site download page. Note that we currently only support the console client for three platforms: Mac OSX/Intel, 64-bit Linux, and Windows

 

Windows 2000/XP/Vista SMP client console version

Lenke til kommentar

Lånte min ps3 til en kompis i helga, så ble ikke noe folding da, hehe, faren hans insisterte på at de skulle spleise på én.

Ellers lar jeg foldinga stå på natt og dag, når jeg ikke bruker den, og opplever heldigvis ingen øking i varme i selve maskin. Prøvde å slå av varmeovnene ellers i rommet (24 m2) over natten, men da var det iskaldt der når jeg sto opp. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...