Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med

 

Ser ikke hva for noe konstruktiv kritikk du kan få, er ikke mye mere å gjøre her, enkelt og greit, svært stilpen og flott. Ekstremt ryddig.

 

Kanskje smart å ta bort fan-rammen ved Psuen som du har gjort. Gjør at det ihvertfall er lettere å komme til.

Lenke til kommentar
Ser ikke hva for noe konstruktiv kritikk du kan få, er ikke mye mere å gjøre her, enkelt og greit, svært stilpen og flott. Ekstremt ryddig.

 

Kanskje smart å ta bort fan-rammen ved Psuen som du har gjort. Gjør at det ihvertfall er lettere å komme til.

9638980[/snapback]

Takker. :)

 

Å ta bort vifterammen nede ved PSU var et stort slit. Jeg hadde tenkt å bruke vibrasjonsfrie "skruer"(gummiknotter), noe som var helt forferdelig å få festet til en vifte der, pga. plassmangel. Men det gikk jo til slutt. ;)

Lenke til kommentar
Prøver på nytt igjen nå da Andylove. ;)

 

Ble visst noe surr med den forrige posten så...

 

Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med.(?) :p

 

post-128003-1191536249_thumb.jpg

 

:)

9638539[/snapback]

 

Veldig fint og ryddig:) Har egentlig et spm. Ser at plastikkplata som skal dekke over kabelhullene mellom PSU/disk-rommet og øvre del er tatt bort. Noen som har noen formening om dette er bra/dumt å gjøre? Har det mye å si?

Lenke til kommentar

En oppdatering på mitt prosjekt. Har nå kommet opp i versjon 2.0.

 

Har lagt til 8 stk Samsung 500Gb og en Promise Supertrak EX8350, Sata Raid kort. Dette skal settes opp i et Raid6 system.

Har noen flere planer for PC-en så kommer nok en v. 2.5 eller v. 3.0..

 

Det veier forøvrig et tonn nå..

 

Hvordan det ser ut bak øverste viften:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_pre_v2_hd_front.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_pre_v2_hd2_front.jpg

Harddisker og alle strømkablene er installert, nesten så man ikke ser at det er 9 stk disker der

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_pre_v2_inside.jpg

Ferdig versjon 2.0

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_v2_inside2.jpg

Satadetaljer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_v2_inside_sata2.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pc_v2_inside_sata.jpg
Endret av Panter
Lenke til kommentar
Holder på å montere nye noctua vifter i mitt P182, noen formeninger om hvordan jeg burde plassere de og hvilken vei de burde blåse?

9644798[/snapback]

 

Gjorde det i gårkveld. Var så nærvøs, og tror dwen skleilitt. Og vippa litt når jeg skulle feste den på. :(

 

Tror nesten jeg må gjøre det på nytt, men skal installere OS nå og sjekke.

 

EDIT: Ah, bare viftene ja. Hmm, la ned stå på sida ribba som vender bak mot Drev. Det gjorde jeg. Bare å tenke litt på Luftstrømmene inni kabinettet.

Endret av tAno16
Lenke til kommentar
Fant bilde av en P182 med vann på XS forumet.

 

9646920[/snapback]

 

Må si at lakkeringen virkelig var flott!! Nesten så jeg vurdere det selv. i alle fall på HD plassene (lett å ta ut! :D)

 

Eneste er at jeg ikke har vindu, og da blir vitsen litt begrenset.. :p

 

Ellers synes jeg ikke det var så veldig mye "wow" :p Den vifta på toppen var utrolig stygg! De to andre helt ok, ikke noe særlig spenstig..

 

De lysene var heller ikke noe særlig fine. Jeg går ut i fra at han ikke har vindu (og da forstår jeg i alle fall ikke poenget!) og da må du prøve å skjule lysrørene bedre, det er ikke dem vi vil se på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...