Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter jeg hadde montert mesteparten av hwen min i det jeg trodde var p182 black, ser jeg at det er sånn 182 SE-finish på det (bare utsida) Kunne vell kansje sendt det i retur, men gidda ikke å sette inn alt en gang til, og det ser egentlig VELDIG lekkert ut. Og best av alt: Har testet litt dette med fingermerker og ser ikke ut som det blir et problem så lenge du har veldig fettete fingrer ;)

Lenke til kommentar

noen som vet om en plass de har p182 ganske billig akkurat nå?

kjeda meg litt i dag, så jeg ble sittende å tenke litt, og da kom jeg på at jeg hadde nok hardware liggende til å bygge en pc :)

 

så jeg samla sammen noe gammelt ræl som jeg hadde liggende, og satte sammen en pc til muttern og fattern. De fleste delene er ikke akkurat hyper moderne, men det holder til deres bruk (betale regninger, kabal)

 

ble disse delene jeg fant på loftet:

350 psu av et eller annet merke

Asrock Dual VSTA

core 2 duo e6300

1gb ddr 400 ram

geforce 7800gtx

120gb hdd

vista home premium 64 bit

 

men uansett en oppgradering fra den gamle:

celeron 2,6

256 mb ram

integrert intel grafikk

 

puh.. ble en litt lang post dette :blush:

Lenke til kommentar
Skal de bare betale regninger og legge kabal, hadde jeg dritet i det.

 

Bygg den heller til deg selv, eller selg og kjøp ny hw.

9653533[/snapback]

 

Har du noe forslag til hva jeg kan bruke den til da?

har også en 19" skjerm stående, men har verken plass til PC-en eller skjermen på rommet!

gidder ikke å selge den, får nok ikke mange kronene for den uansett!?

Lenke til kommentar
Skal de bare betale regninger og legge kabal, hadde jeg dritet i det.

 

Bygg den heller til deg selv, eller selg og kjøp ny hw.

9653533[/snapback]

 

Har du noe forslag til hva jeg kan bruke den til da?

har også en 19" skjerm stående, men har verken plass til PC-en eller skjermen på rommet!

gidder ikke å selge den, får nok ikke mange kronene for den uansett!?

9653684[/snapback]

Har man en PC MÅ man ikke bruke den da ;) Ellers er gamle maskiner ofte brukt som hobbyservere på gutterommet. Det jeg bruker min gamle til. Hvis ikke det passer heller så håper vi at folkene bak battlefield.no også i år skal kjøre i gang Juledugnad. Da vil den komme til noen som virkelig trenger den

Lenke til kommentar
Prøver på nytt igjen nå da Andylove. ;)

 

Ble visst noe surr med den forrige posten så...

 

Håper dere har noen konstruktiv kritikk å komme med.(?) :p

 

:)

9638539[/snapback]

 

Jeg kan ikke se hva slags kritikk jeg kan gi. Feil farge på viftene? Hehe, nei, det var en spøk. Synes det så mektig bra ut, mye bedre enn min i allefall! Flott jobbet!

Lenke til kommentar

Har kjøpt ett P182 og montert hardwaren min i dette.

Synes ikke dette kabinettet er spesielt stille i orginalutførelse, så her må det gjøres noen grep.

 

Det første jeg vil gjøre er å bytte viftene, leser att en del har byttet til Noctua NF-S12-1200 med godt resultat.

Har noen andre forslag til stille vifter så gi ett hint.

 

Har 4 disker i den nederste kassen ,har en mistanke om att disse er årsaken til en durelyd.

Denne lyden er ikke høy, men likevel irriterende.

Noen som har samme problem ?

Lenke til kommentar
Har kjøpt ett P182 og montert hardwaren min i dette.

Synes ikke dette kabinettet er spesielt stille i orginalutførelse, så her må det gjøres noen grep.

 

Det første jeg vil gjøre er å bytte viftene, leser att en del har byttet til Noctua NF-S12-1200 med godt resultat.

Har noen andre forslag til stille vifter så gi ett hint.

 

Har 4 disker i den nederste kassen ,har en mistanke om att disse er årsaken til en durelyd.

Denne lyden er ikke høy, men likevel irriterende.

Noen som har samme problem ?

9661161[/snapback]

Har de viftene. På 1200rpm er de ikke akkurat stille, så jeg har gått til innkjøp av HW-viftestyring. Har ikke kommet enda, så vil komme tilbake til resultatet med den i bruk. Jeg hører diskene når de jobber, men tror det er støy fra disken selv og ikke vibrasjonstøy. Det står at man ikke burde skru diskene for hard fast så vibrasjonene enklere skal bli tatt opp i gummiknottene i racket. Hvis det fortsatt er bråk kan det hende du rett og slett må bytte ut diskene. Så lenge du ikke klarer å tømme kabinettet for luft (vakum) :p så vil det nok alltid være lyd der så lenge det er noe som sette igang svingninger i luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...