Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Begynte montering i mitt nye P183 igår jeg.

 

Alle anmeldelser skrytte sånn over harddiskløsningen, men jeg brukte sikkert over en halv time på å finne ut hvordan de skulle monteres, helt til jeg oppdaget at det var hull til skruer i gummiknottene. :p

 

Hvordan var førsteinntrykket ellers da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk Antec Sonata III kabinett i posten i går. Noen som vet hvordan man lettest kan montere vifte i front? Fikk ikke brukt så god tid som jeg ønsket i går, men jeg tror ikke det var mulig å lett plukke av platen bak hovedkortet. Er det i det hele tatt mulig på kabinettet?

 

Ellers var det mange lure løsninger jeg likte godt. Mye skinner og vibrasjonsdemping.. =)

Det er fester for 120mm vifte mellom harddisk-plassene og internt i kabinettet. Det gjør at det å ha et stort skjermkort kan bli et problem. Jeg har et 8800GTX stående som kommer i veien for viftaplassen. Logisk sett burde det vært mulig å sette vifta foran....

 

Så det går ikke å plassere viften foran? Jeg så litt på det nå, og lurte på hvordan man får av dekselet i front... :(

Lenke til kommentar
Hvordan var førsteinntrykket ellers da?

 

Omtrent som forventet etter å ha sett/lest reviews. Føles litt billig når du dunker på det, da det er plastikk på utsiden, men under montering merker en hvor solid det egentlig er. Mange bra løsninger om du er typen som ofte er inni og skrur. Kunne kanskje vært litt mer dokumentasjon om det, men ellers har jeg ingenting å utsette.

 

Trenger vel ikke nevne for smooth det ser ut heller. :p

Lenke til kommentar
Fikk Antec Sonata III kabinett i posten i går. Noen som vet hvordan man lettest kan montere vifte i front? Fikk ikke brukt så god tid som jeg ønsket i går, men jeg tror ikke det var mulig å lett plukke av platen bak hovedkortet. Er det i det hele tatt mulig på kabinettet?

 

Ellers var det mange lure løsninger jeg likte godt. Mye skinner og vibrasjonsdemping.. =)

Det er fester for 120mm vifte mellom harddisk-plassene og internt i kabinettet. Det gjør at det å ha et stort skjermkort kan bli et problem. Jeg har et 8800GTX stående som kommer i veien for viftaplassen. Logisk sett burde det vært mulig å sette vifta foran....

 

Så det går ikke å plassere viften foran? Jeg så litt på det nå, og lurte på hvordan man får av dekselet i front... :(

kabinettet er bra, for all del. Bra PSU. Men den 120mm må monteres langt inne i kabinettet...

 

-men øk hastigheta på bavifta, det hjelper litt :dribble:

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om du må betale for det eller ei. Det er verdien som teller, med mindre det er en reperasjon, men da må du kunne vise til utførelspapirer.

 

Ja, tollsystemet i norge er tungrodd og med latterlig lave verdier. Selv pakker får man svi for om de er verdt mer en 200kr. Eneste er bøker som er unntaket.

 

Men hvilken dokumentasjon skal man sende til Tollvesnet når man ikke har noen papirer?

Men vi kutter denne diskusjonen. En liten avsporing så kommer de grønne å sakser. Snodig fenomen i denne tråden.

 

Hvordan er antecs strømforsyninger? Er litt keen på et par av de passive 500w'erne.

Lenke til kommentar

Akkurat nå elsker jeg Antec litt. :love: Fikk ny sidedør og ny frontdør fordi jeg hadde klart å få noen saftige riper på de delene på mitt kabinett. Kjempeservice må jeg si. Må dog hakke på tollen for å i det hele tatt stoppe pakka, og i tillegg knekke den ene spaceren på frontdøra. Å åpne pakken, rive ut innholdet og smashe det inn igjen, uten å tenke på at delene ikke er laget av diamant er visst tankegangen til gorillaene til tollen. Frontdøra lå ikke engang i isoporbeskyttelsen sin.

 

DSC00199.jpg

Takk Antec. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...