perpyro Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Må jeg ha strøm for og bruke datamaskin? Neida går helt fint uten. Endret 29. mars 2007 av perpyro
Doc_Chronic Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hei, hvor finner jeg dette forumet? 8268076[/snapback] Her
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 fant denne siden som sier hvilke kart og skins som er med i kane versjonen kane versjon
Reached Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 fant denne siden som sier hvilke kart og skins som er med i kane versjonen kane versjon 8271082[/snapback] takk
wailer Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 jeg klarer F ikke ene misson til GOI den man er i croatia... noen tips
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Den hvor de angriper fra alle kanter og du har lite strøm? Den er bajs
wailer Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Den hvor de angriper fra alle kanter og du har lite strøm? Den er bajs 8275217[/snapback] ja den ja:\ altid når det er 10sek igjen, så har jeg ikke nok styrker igjen:\ annet iriterende er at linja me er utstabill så faller ut hele tiden når jeg skal spille online
klilleng Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Den hvor de angriper fra alle kanter og du har lite strøm?Den er bajs 8275217[/snapback] ja den ja:\ altid når det er 10sek igjen, så har jeg ikke nok styrker igjen:\ 8275322[/snapback] Står en "løsning" i en annen tråd her. Selv gjorde jeg følgende: Alle guardian cannon online. Et watchtower på hver inngang online. Selv alle anti-air-tingene. Repair på alt, naturligvis. Plasser to-tre Predator tanks i hver øvre og høyre inngang. Pass på å kjøre skadete tanks til War factory for reparasjon. Plasser et f.eks. team rocket-folk, en pitbull og en APC med rocket-folk i hvert hjørne, de tar helikopterne. Plasser 2-3 APC'er med riflemenn i hver nedre og venstre inngang, samt noen team løse riflemenn. Pass på å etterfylle ved behov. Bygg opp et team med 4-5 Predator tanks og et par APC'er med engineers. Kjør opp i høyre hjørne, knus alt forsvarsverk, overta NOD-bygningene med engineers. Vips, større muligheter åpner seg. På tide å fyre opp masse anti-air-missiles, både ved "nod-basen", og nedre høyre hjørne i din egen. Nå er saken egentlig ganske biff. Bygg noen luftstyrker, last opp noen APC'er med riflemenn, og en del predator tanks, og knus basen nede til venstre. Basen nederst til høyre kan du ta til slutt, med å frakte opp noen predators, og bruke bloodhound-drops osv. Jeg hadde én harvester hele veien. Normal vanskelighetsgrad.
AnBa Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg sleit litt, men jeg greide meg forbi tiden. Etter det mista jeg den ene strømgreia, og alt gikk i dass. Så jeg måtte begynne på ny... Stress level!
ManagHead Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 klilleng, men med den metoden får du ikke med bonusoppdrag da! Har selv ikke klart den enda, klarer ikke å få ned MCVn til basen. Har bare spilt på hard til nå da, vurderer å ta den på medium/easy bare for å komme meg vidre
klilleng Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 klilleng, men med den metoden får du ikke med bonusoppdrag da! Har selv ikke klart den enda, klarer ikke å få ned MCVn til basen. Har bare spilt på hard til nå da, vurderer å ta den på medium/easy bare for å komme meg vidre 8275509[/snapback] Hey, hva er viktigst, vinne eller bonus? Har ikke prøvd på Hard, men tipper det er en del vanskeligere, ja.
Boye Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Jippi, der kom pakken! Helt greit: Manual 56 sider, 1 spill DVD, en DVD Video bonus disc. Ostepølser ordnet, nå starter moroa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå