Gå til innhold

Når kommer Age of Conan ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Age of Conan har ikke noe "target" system.. så du kan ikke markere en person for å angripe..

Du må TREFFE han med sverdet for å gjøre skade.. det samme med pil og bue.. du må ha skills! :)

 

Det er iallefall det jeg har hørt av kompiser som ofte er inne og leser på AoC forumet.

Lenke til kommentar
Age of Conan har ikke noe "target" system.. så du kan ikke markere en person for å angripe..

Du må TREFFE han med sverdet for å gjøre skade.. det samme med pil og bue.. du må ha skills! :)

 

Det er iallefall det jeg har hørt av kompiser som ofte er inne og leser på AoC forumet.

8221395[/snapback]

 

Da har du hørt rett. Det kommer til å bli kult uten target system, men det kan kansje bli irriterende når du ikkje får til å treffe fienden. Men eg er ikkje sikker, eg har ikkje prøvd det, men kommer til å kjøpe det

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva systemkravene er?

8221378[/snapback]

 

 

3ghz prosessor (p4), 1g RAM og 256mb video kort burde holde til medium-minimum grafiske godsaker.

 

Men jeg vil nok annbefale hvertfall 2g RAM!

8222060[/snapback]

 

Må også legge til at AoC kun fungerer på Windows Vista og krever DirectX 10.

Lenke til kommentar
Det blir ikke to versjoner. Spillet kommer som DX9, med en DX10 patch som kommer til de som har Vista og som vil oppgradere til DX10. Så man trenger ikke bekymre seg om man kjøper riktig versjon eller ikke.

8226939[/snapback]

 

så man kan ikke spille det hvis man ikke har vista?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...