Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 hm? jeg har i alle mine snart 10 år i bransjen heller ikke blitt kjøpt på noen måte. og jeg gjentar meg en gang til, under opptakene til programmet snakket jeg både om viva pinata, ps3 network, at wii ikke bare har barnespill, og flere relevante ting. det er blitt klippet vekk og ikke tatt med. 8218450[/snapback] Nå har jeg ikke beskyldet deg for det heller, men må vel få lov å si at jeg synes det var et dårlig innslag uansett, hva du har sagt som ikke kom med er meg revende likegyldig, jeg går ut fra det jeg fikk se og det var ikke imponerende for fem flate øre.
Jaqu711 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Og at Wii er barnevennlig, tja, Viva Pinata anyone? Der har vi det gående igjen, t.o.m "Eksperter" har et snevert syn. 8216643[/snapback] Tenkte på Viva Pinata jeg også, men så kom jeg ikke på noen stort flere barnespill på 360 8217764[/snapback] Spør du meg, har Nintendo Wii like snevert spillutvalg som 360. De har jo nesten bare 'barnespill'. 8217796[/snapback] Ja, det har du faktisk rett i... Aldri tenkt på det
Aziraphale Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Har endelig fått sett innslaget på web-tv, og lest hele tråden her. Klarer ikke la være å poste mine 50 øre etter å ha fordøyd alt. 1. Thomas gjorde en glimrende jobb. Ha sa nøyaktig det mange tenker akkurat nå, men som mange av oss journalister er for "diplomatiske" til å si. 2. Dette er TV2 Hjelper Deg. Det er ikke "uberhardcore-tv for folk som allerede tror de vet alt". Innenfor rammene for et slikt program, og med tidsrammen som var lagt ned, fikk Thomas frem gode og poengterte punkter. 3. Jeg har jobbet med tv i noen år og vet nøyaktig hvordan de klipper, kutter og editerer for å finne sin tabloide vinkling. Det vil alltid bli annerledes enn det som var intervjuobjektets hovedintensjon. 4. INGEN spilljournalister i Norge er kjøpt. Verken VG, Gamer, ITavisen, DB, Gamereactor, Spillmagasinet etc. Det er en ganske liten bransje og vi har mye kontakt med hverandre, og god oversikt over hva som skjer. Så det så.
And.rs Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Tv2 intervju angående PS3 og konkurentene (på nyhetene)... http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article944363.ece Sier mye det samme som de fleste her inne har nevnt før, så er enig i det meste av hva han sier...
Gavekort Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 ps3 ser sinnsykt fet ut, men jeg holder meg til pc til jeg flytter ut!
And.rs Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 ps3 ser sinnsykt fet ut, men jeg holder meg til pc til jeg flytter ut! 8220029[/snapback] Ok
Alastor Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Har endelig fått sett innslaget på web-tv, og lest hele tråden her. Klarer ikke la være å poste mine 50 øre etter å ha fordøyd alt. 1. Thomas gjorde en glimrende jobb. Ha sa nøyaktig det mange tenker akkurat nå, men som mange av oss journalister er for "diplomatiske" til å si. 2. Dette er TV2 Hjelper Deg. Det er ikke "uberhardcore-tv for folk som allerede tror de vet alt". Innenfor rammene for et slikt program, og med tidsrammen som var lagt ned, fikk Thomas frem gode og poengterte punkter. 3. Jeg har jobbet med tv i noen år og vet nøyaktig hvordan de klipper, kutter og editerer for å finne sin tabloide vinkling. Det vil alltid bli annerledes enn det som var intervjuobjektets hovedintensjon. 4. INGEN spilljournalister i Norge er kjøpt. Verken VG, Gamer, ITavisen, DB, Gamereactor, Spillmagasinet etc. Det er en ganske liten bransje og vi har mye kontakt med hverandre, og god oversikt over hva som skjer. Så det så. 8219922[/snapback] Svært gode poenger. Så gode at jeg faktisk tror vi skal la de stå som siste ord i denne saken, nå som tråden faktisk er i ferd med å dø ut.
Anbefalte innlegg