Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ som han sa.

Skal brukes til å gå i mens jeg chiller rundt i en eller annen by i mange timer om gangen. Og da er det greit med noe som ser halvveis bra ut.

• Liker 4
Skrevet

Kjempekleint.

pls, hvis du ikke kan svare på spørsmålet mitt, la være. Jeg vet at mange her inne synes at det er "kleint" og det bryr jeg meg ikke om. Jeg vil bare vite hvilket av de to aktuelle parene som faller mest i smak hos folk, ikke noe mer, ikke noe mindre.

• Liker 2
Skrevet

Var ikke jeg som gikk til forumveileder og sippet om personangrep da, var faktisk ikke jeg som startet noening og glem ikke det!!!!!

Tror den posten kunne trengt litt flere utropstegn. Og caps lock, ikke minst...

Skrevet

Vær vennlige og slutt å mat han. Han må jo åpenbart ta glede av oppmerksomheten siden han fortsetter å poste i et forum som kun består av "drittunger".

• Liker 5
Skrevet

Har Alden og AE egne butikker?

AE har egen butikk, men i følge Alden i San Fransisco er ikke Alden i New York en del av deres firma, men en selvstendig butikk som selger i Aldens navn.

Uansett så ligger ikke utsalgene langt fra hverandre.

Skrevet

Hva tenker folk her: I følge Luisa burde jeg bestille 6.5 på hiro-lesten når jeg bruker 6.5 på rui-lesten, høres det riktig ut i forhold til deres erfaring med Meermin? Har litt brede føtter, hvis noen tror det har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...