Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta den nye over den.. Uansett, hva mener du med for lys? Lysere enn skoene? I så fall må du ha tatt på en ekstrem mengde voks for at man i det hele tatt skal se forskjell på skoene.

Skrevet (endret)

Edit: Altså, det er ikke ekstremt stor forskjell, men det synes i godt lys.

Editedit: Gikke visst litt fort her, var ikke meningen å poste to ganger. :p

Endret av Haawy
Skrevet

Det er praktisk talt umulig å få sko til å bli lysere ved bruk av voks, så du må ha gjort noe ganske merkelig :hm: Personlig ville jeg bare brukt en mørkere voks, men hvis du absolutt vil fjerne det kan du prøve saphir renomat.

Skrevet

Det er ikke helt godt å skjønne seg på. Mange anbefaler jo å bruke en voks lysere enn skoen hvis du ikke vil farge skoen mørkere. Jeg tror ikke det er selve voksen som er problemet her.

Skrevet

Jeg har en følelse av at du har badet skoene i voks. Bruk retningar og start på nytt, ta heller svært små mengder og flere lag.

Skrevet

Det er en stund siden jeg gjorde det, så det er godt mulig. Tok flere tynne lag nå og det ble ikke alt for ille. Men jeg håper fortsatt jeg blir flinkere med mer øvelse.

Skrevet

Loake Buckingham. Wingtips har imo sitt ess ved at en kan kle de opp og samtidig bruke de med casual antrekk. Har selv Buckingham i mørk brun, men ser at Herring ikke har de inne i andre farger enn sort og tan for tiden.

Hvordan er det med frakt fra Loake? Er det så vrient at Herring er eneste utvei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...