Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er Herring på reparasjoner? Båndet langs kanten på den ene Torinoen jeg kjøpte i våres har løsnet på ene siden, så jeg skulle fått fikset det. Alternativet er jo å dra til en skomaker her i landet, men hvis Herring er serviceinnstilte så bruker jeg gjerne dem.

Skrevet

Er det noen som har kjøpt Converse på eBay som har en selger å anbefale? Kings-2006 som har vært anbefalt tidligere ser ikke ut til å være aktiv lenger. Ja, det nærmer seg vinter, men det er en av de tingene det er greit å ha liggende.

Skrevet

Det kommer da helt an på hva du skal bruke skoene til.

Mest mulig casual. Har få formelle anledninger å delta på, så derfor tenkte jeg på wingtipene, men liker fargen på cap-toene bedre.

Skrevet (endret)

HJELP!!! :cry:

Noen som vet hvor disse råstilige vinter-skolettene selges??

ALT av tips mottas med STOR takk! :love:

post-259635-0-34986600-1318010890_thumb.jpg

Endret av FrkLynet
Skrevet

Jeg tror de hadde falt fra hverandre i løpet av ganske kort tid. For øvrig var skinnimitasjonen utrolig dårlig. Legg på en tusenlapp og kjøp deg noe skikkelig, som varer.

Skrevet

HJELP!!! :cry:

Noen som vet hvor disse råstilige vinter-skolettene selges??

ALT av tips mottas med STOR takk! :love:

Hva i helvete? De var kjempestygg! Faktisk så stygg at jeg tror du troller. Og hvis du er seriøst: gjør deg selv en tjeneste - styr unna!!!

Skrevet

Hva synes dere om dette skoparet?

Klikky Klikky

Synes kanskje glidelåsen på siden var litt stygg?

Hva synes dere om den?

Minner om mye av skvipet du får hos de vanlige skobutikkene rundt om. Følg lokeland sitt tips du så får du sko som holder mer enn noen få måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...