Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, har ikke stor tro på Gamsten, selv ikke i Tippeligaen. Hadde det vært for to år siden kanskje men det er vanskelig å etablere seg på ny i en alder av 32. Spesielt i den posisjonen han spiller. Forstår meg ikke helt på hva som skjer i Rosenborg for tiden, en del merkelige signeringer som det kan virke som først og fremst handler om navn og rykte foran et reellt behov i en spesifikk posisjon eller en klar tanke om unge spillere som passer en gitt spillestil.

Jeg savner Rbk som en gang var, det er trist å se at dere går for utlendinger og has-beens, jeg digget tiden frem til midten av 00-tallet da lagene våre stort sett besto av lokale spillere (selv om Molde som regel tapte). Dette er en generell utvikling jeg overhodet ikke liker i Tippeligaen.

 

MEN, han er i det minste nordlending så følger jo en god tradisjon i Rbk sånn sett, omtrent som Molde og senegalesere. Jeg håper for Gamstens skyld at han får en liten oppreisning på slutten av karrieren, samtidig som Rbk havner bak Molde igjen ;)

Lenke til kommentar

HERREGUD JEG ER GAMMEL! 90% av postene mine her på fotballdelen av forumet handler jo bare om hvordan alt var bedre før. Kan ikke noen snart sette meg på plass akkurat når det gjelder det? Den eneste som har hintet litt vennskapelig er Snurreleif, men det er flere mnder siden og han har vært borte en stund :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, og hva skjer med egenutvikling og satsing på unge spillere? Og da snakker jeg ikke bare om Rbk, er en stund siden sist vi hadde mange unge spillere på gang i tippeligaen. Det er litt pussig at det er de minste klubbene som oftest får frem egenproduserte spillere, all den tid som de største klubbene helt klart har de største talentene.

 

Er mektig skuffet over storklubbene i norsk fotball for tiden, og da er ikke Rbk min største kjepphest, det er mer Brann og Vålerenga spesielt men også klubber som Viking, Lillestrøm osv. Når skal noen ta til fornuft og satse litt på god gammeldags lagbygging igjen?

Lenke til kommentar

Er enig i alt om lagbygging og at alt var bedre før, men allikevel så synes jeg det kan bli spennende med Gamsten hvis han kommer til RBK!

Dette er en god spiller når han er i form, og jeg håper han tenker at han har litt å bevise, og har landslagsambisjoner. Da kan dette bli bra det.

Lenke til kommentar

Eneste positive er vel at det er en norsk spiller.

 

Ellers vil jeg heller at spillere som Berntsen og Midtsjø får spilletid. Det er store talenter som trenger førstelagsfotball for å bli bedre. Det er utrolig trist og frustrerende å se de være bare på benken eller tribunen.

Lenke til kommentar

Eneste positive er vel at det er en norsk spiller.

 

Ellers vil jeg heller at spillere som Berntsen og Midtsjø får spilletid. Det er store talenter som trenger førstelagsfotball for å bli bedre. Det er utrolig trist og frustrerende å se de være bare på benken eller tribunen.

Samme med Helland og Selnæs. Vil heller la disse få minutter enn Gamsten på en (Antageligvis) veldig dyr kontrakt.

Lenke til kommentar

Når man har etablert at alle spillere som kommer inn skal ha lavere lønninger enn de som går ut så tviler jeg på at Gamsten har en veldig dyr kontrakt. Han tjente grisefett i Tyrkia og det er fotball og ikke penger han er ute etter når han går til RBK. Tipper han vil etablere og beholde plassen sin på landslaget og da er spilletid viktigere enn penger (som han har masse av etter et halvt år i tyrkia).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HERREGUD JEG ER GAMMEL! 90% av postene mine her på fotballdelen av forumet handler jo bare om hvordan alt var bedre før. Kan ikke noen snart sette meg på plass akkurat når det gjelder det? Den eneste som har hintet litt vennskapelig er Snurreleif, men det er flere mnder siden og han har vært borte en stund :(

Chill pops!

We givin' u d silent treatment lizm.

 

Peace!

Lenke til kommentar

Det er nok helt sikkert, han er en fotballspiller som vil spille fotball og har tjent helt usaklig siste årene på å sitte på benken både i Blackburn og Tyrkia. Så en kar med solid treningskultur som vil være med på landslaget har selvfølgelig langt større sannsynlighet for å komme med hvis han gjør det bra her hjemme istedenfor å leve på gamle meritter på en benk i en klubb i en liga ingen følger med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...