Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spennende startoppstilling. Lurer på om vi kommer til å se noe lignende etter sesongstart.

De har spilt en solid første omgang, savner litt mer kvalitet i passningspillet på den offansive midtbanedelen.

Meget bra forsvarsspill av Wangberg og ellers bra defansivt (kjennetegn fra i fjor).

Syns det offansive biten har blitt hakke bedre, hadde ikke vært rart om det hadde stått 3-0 til RBK.

Moldsked bør lære seg offside, mulig han er litt rusten enda? Tror han kan bli meget bra sammen med Prica eller Steffen.

Skrevet

1-1 ble det til slutt, ok resultat ettersom RBK stilte så å si med andre laget sitt i hele andre omgang.

Skal si dette er meget godkjent start på sesongen med tanke på hvilke spillere vi hadde tilgjengelig i dag.

Meget positivt å se Wangberg i dag, desidert RBK`s beste mann på banen i dag.

Bakenga fikk et par gode muligheter, men mangler kanskje litt på avslutningene.

Skrevet

For å utdype det jeg hørte; det ble sagt at det var Jönsson man skulle gå for som trener.

Og jeg har samme følelsen som deg Dalglish. Hadde han villet fortsette som trener i Stabæk hadde han nok allerede hatt ny kontrakt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jönsson blir Rbk-trener i 2011. Wo freaken ho.

Skrevet
STORT TAP og miste Sapara

Stort og stort, er vel ikke noe annet en forventet.

Må jo få noe igjen får han.

Vi har fått tilbake Winsnes og mange lovende unge spillere på gang, så tror nok dette går meget bra.

Skrevet
Alternativet var å miste han gratis etter sesongen. Ikke så veldig stort tap, spør du meg. Vi har Winsnes nå.

Enig. Vi kommer til å få en meget god midtbane også i år. Det eneste jeg kommer til å savne, er dødball-foten hans. Den har satt inn noen virkelig pene mål. :)

Skrevet

En relativt god førsteomgang, syns dog midtbanespillet er litt slapt defensivt. Offensivt ser jeg mye bra kombinasjoner og tendenser :)

Skrevet

Vel, to kjappe mål til Odense. Et selvmål av Nordvik, og et genialt innlegg ifra Espen Ruud som treffer på pannebrasken til en inni der. Litt slapt forsvarsspill på begge måla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...