Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Konan er så og si solgt til en gresk klubb ingen har hørt om. Nå bør det dukke opp en spiss de nærmeste ukene.

:D

Supert, da er det bare å besøke banken, ta ut storsekken med gryn og kjøpe en klassespiss!

Skrevet

Men å ha en på plass før vi selger, det er ikke the rosenborg way. Vi venter gjerne en halvsesong eller en hel sesong, før vi finner en erstatter... :arr: hadde likt det bedre med en erstatter først ja...

Skrevet

Er nok desverre bare rykter.

Tror ikke på noe før jeg ser han i RBK drakt., er igrunn skeptisk på dette kjøpet også. Vi trenger en rask spiss som kan true bakrom, har en følelse på at Cooper er litt for lik Iversen, men vi får se.

Skrevet (endret)

Med tanke på hvor stabil Iversen er så ønsker jeg Cooper velkommen med begge armer. Dessuten blir Iversen bedre med en gang han har noen å konkurrere mot. Men en rask spiss ved siden av er ikke noe uting.

edit: Skit!

Endret av Armageddon
Skrevet

Om vi ikke får inn noen nye spillere som kan konkurrere mot Stabæk og resten av topplagene, så lover jeg å ikke dra på Lerkendal, neste sesong. Er ikke noe poeng å betale 150,- ++ for å se en fotballkamp når laget ikke er konkurransedyktig nok.

Vi har ikke en eneste ny spiller enda, er det sånn?

Skrevet

Tja, jeg er nå ikke så helt sikker jeg.

Hele saken er forøvrig hysterisk morsom. Det viste seg at det var to medlemmer på RBKweb som hadde registrert et falsk domene i USA, som utgav seg for å være en fotballside med residens i Dallas. De spredde via den falske rykter om Cooper og RBK. Dette ble deretter videreformidlet på RBKweb av de samme medlemmene som hadde opprettet siden (og falsifisert historien). Nettavisen og en rekke andre aviser slukte dette rått.

Kildekritikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...