Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det blir nok medlemmer blir supporterfeltet utvidet til nedre også, om noen år. Dessuten får vi pub på øvre! :dribble:

 

Pub? Da blir det vel 18 års grense? Eller bare før/ etter kamp?

 

Skjelbred, Annan, Tettey, Sapara og Olsen ville vært en fantastisk midtbane, men nå venter jeg dessverre bare på nyheten om at handelen går i vasken...Ville vært flott å få han, men da gjenstår spissproblemet.

 

Skal stille med løsbart på første hjemmekamp. :p

 

Edit: fucka opp quotinga.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Om det blir nok medlemmer blir supporterfeltet utvidet til nedre også, om noen år. Dessuten får vi pub på øvre! :dribble:

 

Pub? Da blir det vel 18 års grense? Eller bare før/ etter kamp?

Ingen anelse på hva som kommer til å skje. Men jeg vil anta at det blir kun før/etter kamp ja, og et avstengt område med 18 eller 20 års aldersgrense. Kanskje det kommer til å være to deler av puben, en med sprit og en uten. Det er noe som fortsatt er i planleggingsfasen og jeg regner med at det kommer ut mer info om puben når flere ting er klarlagt. Følg med på kjernen.com, så får du nyeste informasjon=)

Tror også at puben kommer til å være åpen ved andre anledninger der det er behov, for eksempel bortekamper.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Såklart. Mye bedre å se fotball på den lille PC-skjermen enn den 32" flatskjermen som står å samler støv.

 

Glemte å avbestille tv2 sumo så nå skal jeg se kamp. Mange unge spillere som skal ut å spille i kveld, og kanskje vi får se debuten til Olsen og. Ser ut som RBK skal starte med den nye taktikken sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...