Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror RBK er innstilt på å fortsette med Jarstein og fortsette å forme han til Norges beste. Jeg synes det blir for dumt å bare overse den perioden mellom sesongstart og slutten av sommeren, hvor han hadde prikkfrie kamper.

Skrevet
Jeg tror RBK er innstilt på å fortsette med Jarstein og fortsette å forme han til Norges beste. Jeg synes det blir for dumt å bare overse den perioden mellom sesongstart og slutten av sommeren, hvor han hadde prikkfrie kamper.

Riktig. Selv om han har en dårligere periode nå, betyr ikke det at RBK bør satse på en annen.. Jeg er sikker på at Jarstein hever seg og igjen blir det soleklarevalget, både i RBK og på landslaget :)

Skrevet

Enig med dere, ikke klag på Jarstein nå... herregud alle kan ha dårlige perioder, se på Sapara, Ivers og Skjelbred... de har spilt bedre kamper alle sammen.. :)

Skrevet

Espen Johnsen returnerer til RBK når utlånsavtalen med Strømsgodset går ut etter sesongen.

Han er nok en grei kandidat til å true Jarstein.

Skrevet
Espen Johnsen returnerer til RBK når utlånsavtalen med Strømsgodset går ut etter sesongen.

Næææh. Tror han har sett sine beste dager som keeper, i motsetning til Jarstein. Han er OK å ha som andrekeeper though.

Skrevet

Synes ikke E. Jonhnsen har vokst siden han var et stor talent i de tidlige 20-åra sine, gjør akkurat de samme feilene som før.

Er redd Jarstein også kommer til å bli en slik keeper, altså med et enormt potensialet, men med en vilje og "tæl" som er for overdådig. :)

Skrevet

Espen Johnsen er det bare å selge for min del. Meget god når han har dagen, elendig når han ikke har den. I tillegg så begynner han vel å bli eldre nå, og er vel ikke et talent lengre? Synes det er helt greit med unge Lund Hansen som reservekeeper.

Skrevet

What? Han er jo enda mer usikker i spillet sitt enn det Jarstein er.. Og dessuten, har ikke Espen Johnsen bedt om å bli solgt for godt til Godset?

Sagberg sier: Selg, selg, selg!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

OH AH SAPARA!!

*mannen kan jo skyte med begge bein'*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...