Troilonge Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Utrolig blek start av RBK så langt Kun seier som gjelder mot Strømsgodset nå til helga, og da håper jeg de nyinnkjøpte sprudler litt mer enn de har gjort så langt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Bør også bli seier på 16.mai selv om det er Start som kommer på besøk. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Bør bli tre på rad nå... (Namsos ) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja Namsos i cupen, stemmer det! Når er den btw? Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 På 90-årsdagen til vår kjære BallKlub! 19.mai Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Fy faen så skuffet jeg var over mange i Kjernen på Enga-kampen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Halvparten gadd faen meg ikke synge. De bare stod der. Så når vi skulle dra igang noe døde det hele tiden ut nesten før vi hadde startet. Mye bedre på Stabæk-kampen da! Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Må dere virkelig ha med meg for å skape liv? Javisst... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Woho.. Da ble det sesongkort i kjernenfeltet på meg likevel. Fikk brev i går. Må fortsatt betale full pris da, på tross av to spilte hjemmekamper allerede. Får se om jeg får lurt til meg noen goder, men nå er jeg bare fornøyd med sesongkortet.. Nå spørs det da hvor fort jeg får det. Har allerede bestillt billetter til de 2 neste hjemmekampene.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg blir bare lei meg når jeg ser laget i mitt hjerte spiller som de gjør... Tape mot fuckings VRAKgodset.. Latterlig Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er ett eller annet galt med RBK i det siste. For hard oppkjøring? Kanskje dem skal legge om oppkjøringa? Ikke vet jeg, men en ting er galt med dem hvertfall. Får håpe RBK tar seg opp gjennom sesongen og ender med gullet igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Ikke bare at de spiller dårlig, det er faen meg til tider helt stille på tribunen. Jeg blir full av skam! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Du må ikke høre på lyden på tv'n, den lyver. Vet ikke hva som er galt med RBK. Rett og slett umulig å si. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Ting funker bare ikke.. LarsP, det var sånn på Ullevaal og. Kun halvparten sang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Fullt mulig, men på de to hjemmekampene jeg har vært på så langt i år så har det vært bra lydnivå på Lerkendal-publikumet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Sto selv å sang på tribunen i dag. Det ble litt dødt på slutten ja, men spillerne hadde allerede gitt opp. De ga opp 20min før slutt.. At Tørum tilater slikt spill er kriminellt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg blir bare lei meg når jeg ser sånt spill. Vi har kontroll, men vi fortjener nesten ikke bedre når folk som Tettey nesten skyter bakover fra 7 meter. Dagens lille lyspunkt var Daniel i 1. omgang. Tribunen var bedre de to første kampene ja.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Stoor var nær ved å stupheade ballen i mål. Han spilte greit i dag, men trenger å jobbe med innleggene. Konan fikk igang angrepet igjen når han kom innpå, men det varte ikke lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå