Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget mot Sandefjord

Rosenborg (4-3-3):

Lars Hirschfeld

Fredrik Stoor - Christer Basma- Miika Koppinen - Mikael Dorsin

Marek Sapara - Alexander Tettey - Roar Strand

Didier Konan - Steffen Iversen - Daniel Braaten/ Abdul Traorè

 

Så lenge Daniel ikke har vondt i tommelen han oppererte spiller han.

 

Drar snart ned til Sandefjord jeg da :)

Lenke til kommentar

Godt å se at RBK ikke gav bort poeng i denne kampen. Den burde egentlig vært avgjort lenge før slutt med tanke på alle sjansene RBK hadde.

 

Angående Kone så har han det vanskelig i og med at Iversen fortsetter å putte jevnt og trutt. Men, jeg mener at han burde kommet inn på tidligere for Braaten (ikke Konan). Sistnevnte var rett og slett svak.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke stemme, så jeg kunne ikke lage noe lyd. Det som var greia var at folk var så jævla tamme. Meg og to kompiser som alltid synger på kampene gikk lei av å prøve å få de andre rundt oss. Folk bare stod der. Dette må være den første gangen jeg har hørt det har vært helt stille der hvor Kjernen står i 5 min. Og det var flere ganger. T.o.m. de som starter livet gav opp etterhvert. Bare latterlig hele greia!

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, ibrotha!

 

Hvis han kommer så gir dette begrenset med spilletid for Tettey, noe som fører til at han surner og vi mister kanskje et stort norsk(trøndersk, ikke minst) talent...

 

Spørsmålet er: Tørr vi ta sjansen?

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Joa, jeg syns egentlig Tørum burde tatt seg en prat med ham etter "utbruddet" hans i vår. Burda forklart han at han må tenke over hvem han egentlig er og slutte å oppføre seg som han verdens beste spiller som blir benket.

 

Men jeg er veldig keen på at RBK fostrer opp talenter, særlig trøndere, og derfor ville det være synd om han drar.

Lenke til kommentar

Gislason er uten tvil en av tippeligaens beste defensive midtbanespillere, men jeg synes alikevel at det er galt og hente han inn i og med at Tettey har blitt lovet spilletid. Tettey har faktisk gjort sakene sine meget godt i den uvante rollen.

 

Jeg skulle bare ønske at vi fikk se en ny midstopper i RBK-drakt snart, det er et must om RBK skal ha noen forhåpninger om å kvalifisere seg til CL nå i høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...