jealei Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei, lurte på om det er noen bra bil simulator spill der ute? har gtr 2 og race The WTCC Game, mne begynner og bli litt lei av de, så tenkte at jeg skulle skaffe nytt, men er ikke sikker på hva jeg skal velge, det skal være bra grafikk realistisk, og mange biler og velge mellom, håper på svar snart Endret 18. mars 2007 av jealei
MrUrge Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Test drive er jo et drit fett bilspill, nydelig grafikk og MASSE biler..!
hugRmunR Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Test drive er jo et drit fett bilspill, nydelig grafikk og MASSE biler..! 8179132[/snapback] Men det er IKKE simulator som han spør etter da... Har ikke så mye peiling selv, men Live for Speed bør kanskje prøves
-sparks- Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 live for speed og Rfactor er alternativene dine.
Complexity Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Live For Speed er en favoritt innen simulator her i gården iallefall
koronag Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Kommer ikke Race 2007 snart? Der er det open wheelers også, som er grunnen til at jeg skal ha det.
BudweiserMan Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Anbefaler GT Legends. Enda bedre blir det med Logitech's G25 Ratt og gir.
sablabra Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) rFactor . Bare gå inn på rfactorcentral.com så finner du mange biler, baner osv. Btw, test drive unlimited er sinnsykt tøft bilspill. Mange fete biler, og ingen bane kan slå det å råkjøre på Hawaiis landeveier . Ikke spesielt realistisk, men en fin avveksling fra rFactor... Endret 18. mars 2007 av sablabra
Bear^ Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Live for speed likte ikke jeg i alle fall, syntes bilen fik unaturlig fort sleng på tørt underlag. Samt at det ble mye mokling for å få rattet til å funke. Min erfaring da Richard Burns Rally er et bra rally spill om du intereserer deg for den delen av bil spilling. Noe av det mest realistiske innenfor rallyspill på markedet.
Gorthaur Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Richard Burns Rally er fortsatt kongen på haugen i mine øyne. Følelsen man får av å kjøre et bra løp,ta gode svinger, jobbe med linja og ikke minst kjempe mot sine bestetider (eller andres) er helt unik. Tester diverse spill mye nå, og GTR, GTR2, RACE etc er utrolig gode spill, men når ikke opp til RBR. Med skikkelig ratt, racingstol, bra skjerm/prosjektor og god lyd så har jeg det i alle fall bra Simulatoren er helt klart det råeste, men ikke noe jeg får brukt så mye. Skal nevnes at RBR ikke har det store utvalget av biler, men man kan laste ned mods med nye biler, teksturer osv. Jeg kjører forøvrig med en Subaru 06 versjon som jeg har endret teksturene på og kjører nå med firmaets logo på bilen, samt nye reklameplakater, navn osv.
Tordenflesk Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Live for speed likte ikke jeg i alle fall, syntes bilen fik unaturlig fort sleng på tørt underlag. Min erfaring da En stund siden den bug'n ble stryket vekk
Varmo Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil også anbefale Live For Speed, det klart beste innenfor sin sjanger mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå