Gå til innhold

Folding@Home til ps3 i slutten av mars


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

You already know that with the gift of FW 1.6 for the PS3 comes the gift of life - or at least medical research credits. But here we have, fresh off the press, the official stats and pics for Stanford University's Folding@Home PS3 network program. Come on, let's do our hearts some good this time.

Just leave the PS3 on idle - being 20-30 times faster than a standard PC, it will speed up Stanford's research work: "what once took 5-10 years to compute can now take a matter of months."

A network of roughly 10,000 PS3s can accomplish the same amount of work as the current network or 200,000 PCs in the FAH program.

Now imagine what six million PS3s could do, if they all ended up in good hands...

The PS3 graphics chip allows for users to actually watch the protein folding that their particular PS3 is simulating on screen with vivid imagery and color.

PS3 users are able to rotate the protein strand and zoom in and out through the use of the SIXAXIS™ wireless controller.

PS3 users can view a "live" map of the world that identifies the specific locations where fellow PS3 users are connected to the FAH program.

The PS3 FAH program will be available to users by the end of March, 2007.

 

Nå kan vi endelig få løst kreftgåten. Når 10 millioner ps3'er kjører denne blir det vel verdens raskeste supercomputer.

 

Link

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau.. Gi sony skryt for eit program som strengt tatt kan køyrast på alt ifrå ein PDA til ein Amiga 500 :)

 

Dei er jo ganske snille. Lett verdt prisen.

 

Jau! Eg tok opp prisen.

 

I'm right here, what you going to do? :)

 

 

Kva gjer godtfolket på ikveld? Litt OT men ;)

 

Og, eg berre SPØKAR -- siden ingen har svart, reknar eg med at folk tek meg garvande seriøst.

Eg og syns det er godt at folding@home blir meir utbredt. Sjølvsagt!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
UHm, PS3 er 20-30 ganger raskere enn en PC? Har litt problemer med å ta det for god fisk.

8176667[/snapback]

Jau, eg stussa på det, eg òg. Men no veit eg ikkje kva dei legg "ein standard PC". Dersom dei meinar den gjennomsnittlege PCen som deltek i Folding@Home, og dei med ytelse snakkar om rein talkrønsjing, kan det jo hende. Dersom dei har fått optimalisert programmet sitt skikkeleg bra for Cell. Skikkeleg, skikkeleg bra.

 

Kay

Lenke til kommentar
Eg folte faktisk du traff meg rett i hjertet der :ermm:

8176686[/snapback]

Hehe, kanskje du berre skal ta sjansen? Om du ikkje likar det, har du kasta bort nokre hundrelappar...om du likar det, har du komt inn i den beste rollespel-serien på Playstation. Og ein annan ting å tenke på: for at du skulle få spele Final Fantasy 12 måtte du bruke 400-500 kroner...medan Square Enix brukte godt over 200 millionar. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...