Gå til innhold

Blizzard, noen griske nisser?


Anbefalte innlegg

tenkt på hva du ellers kunne ha brukt de 100 kronene istedenfor da. er ikke mye hvis man tenker kr/time. tenk over det dere.

100kr= 9 flasker øl i butikken, 2-3 pils på byen, 2 stk 4pack med stor cola, 1 kino med litt godteri, 2 leiefilmer, 1 billigdvd, 3-5 bussbilletter. ja dere skjønner poenget :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fra startens stund alltid tenkt over hvorfor Blizzie krever at du abbonnerer på spillet. 100 kroner per 30 dager må vi betale. Hva synes du om det? Kunne det vært gjort anderledes? Som f.eks litt høyere pris på selve spillet?

 

EDIT:Si gjerne hva du mener om visa-funksjonen også.

                    -Burde vært forbedret til de grader

 

Si hva du mener! :)

8169163[/snapback]

 

Hva med at du skaffer deg en jobb, du kan for eksempel jobbe en time i måneden så har du tjent deg mer enn nok penger til å spille i 30 dager.

 

100 kroner er ikke noe å betale for det du faktisk får. GM's hjelper dere ingame med det de kan, de banner og leker engler. Ansatte som jobber med utviklingen av spillet, og penger til serverene.

 

Selvsagt tjener de masse penger, men hvem driver en slik bedrift uten å tjene penger?

 

Du støtter også blizzards framtidige spill.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg har fra startens stund alltid tenkt over hvorfor Blizzie krever at du abbonnerer på spillet. 100 kroner per 30 dager må vi betale. Hva synes du om det? Kunne det vært gjort anderledes? Som f.eks litt høyere pris på selve spillet?

 

EDIT:Si gjerne hva du mener om visa-funksjonen også.

                    -Burde vært forbedret til de grader

 

Si hva du mener! :)

8169163[/snapback]

 

Hva med at du skaffer deg en jobb, du kan for eksempel jobbe en time i måneden så har du tjent deg mer enn nok penger til å spille i 30 dager.

 

100 kroner er ikke noe å betale for det du faktisk får. GM's hjelper dere ingame med det de kan, de banner og leker engler. Ansatte som jobber med utviklingen av spillet, og penger til serverene.

 

Selvsagt tjener de masse penger, men hvem driver en slik bedrift uten å tjene penger?

 

Du støtter også blizzards framtidige spill.

8174901[/snapback]

 

 

Jeg har aldri sagt at jeg har noe problem med å betale 100 kroner i måneden har jeg vel? Nei, det har jeg nemlig ikke. Så ikke kom med kommentarer som: "Hva med at du skaffer deg en jobb."

 

Jeg lagde tråden for å se hva folk mente om saken, ikke for å få tips til hvordan jeg skal klare å samle sammen 100 kroner i måneden for å spille.

Lenke til kommentar
De skulle tatt timesbetaling istedet for fast måneds avgift, litt surt og betale 125 kroner i måneden når man bare spiller 4-5 timer.

8170348[/snapback]

Gamecard gjør akkurat det du forespør her.

8175062[/snapback]

 

egentlig ikke. med gamecard får du 60(?) dager spilletid, men det er ikke /played, det er 60 kalenderdager...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Det er rundt 12millioner som har kjøpt det. Og det er rundt 8,5 millioner aktive brukere.

Edit: http://www.blizzard.co.uk/press/070306.shtml Der står det at det er 8,5 millioner subscribers. Er ikke sikker på hvor jeg har fått fra at det er 12 millioner kopier solgt.

8174975[/snapback]

 

Folk som er banna, som har sagt opp sin konto ol.

8175775[/snapback]

 

Ja. Det vet jeg. Men jeg husker ikke hvor jeg har lest det. :hmm:

Lenke til kommentar

Idéen bak abonnentetssytemet er jo såklart at i motsetning til et vanlig multiplayer spill så er ingenting dugnadsbasert, blizzard utvikler nye opplevelser i realtime, de opprettholder servere, organiserer hjelpeorgan og kan bruke mye mer tid generellt på å holde spillfølelsen god for den enkelte spiller.

 

jeg sier ikke at de ikke tjener grovt på det, men i forhold til counterstrike for eksempel, hvor brett gjerne er lagd av spillere, servere er kontrollert av spillere (med sterkt varierende innhold), moderasjon av andres oppførsel er nermest intet eksisterende, så er det blizzard tilbyr igjennnom wow mye mer. enkelt og greit, nytt utstyr, quests, instancer osv hadde dukket opp med veldig mye mer variende kvalitet, og langt mindre balansert enn når en sentral organisasjon tar seg av alt dette og lar spillere bare bry seg med det de er der for, å spille.

Lenke til kommentar
Idéen bak abonnentetssytemet er jo såklart at i motsetning til et vanlig multiplayer spill så er ingenting dugnadsbasert, blizzard utvikler nye opplevelser i realtime, de opprettholder servere, organiserer hjelpeorgan og kan bruke mye mer tid generellt på å holde spillfølelsen god for den enkelte spiller.

 

jeg sier ikke at de ikke tjener grovt på det, men i forhold til counterstrike for eksempel, hvor brett gjerne er lagd av spillere, servere er kontrollert av spillere (med sterkt varierende innhold), moderasjon av andres oppførsel er nermest intet eksisterende, så er det blizzard tilbyr igjennnom wow mye mer. enkelt og greit, nytt utstyr, quests, instancer osv hadde dukket opp med veldig mye mer variende kvalitet, og langt mindre balansert enn når en sentral organisasjon tar seg av alt dette og lar spillere bare bry seg med det de er der for, å spille.

8176120[/snapback]

 

Bra skrevet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...