Gå til innhold

Gutter bruker brunkrem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite pent med jenter med mye brunkrem, kan ikke tro at det vil se bedre ut på gutter. Selv i mindre mengder:/ (btw; selvbruningskrem eller brunkrem?)

8164446[/snapback]

 

 

 

Vanlig brunkrem.. går fint på gutter i små mengder som du sa;) ikke selvbruning...

Lenke til kommentar
Lite pent med jenter med mye brunkrem, kan ikke tro at det vil se bedre ut på gutter. Selv i mindre mengder:/ (btw; selvbruningskrem eller brunkrem?)

8164446[/snapback]

Vanlig brunkrem.. går fint på gutter i små mengder som du sa;) ikke selvbruning...

8164463[/snapback]

Hvor sa repartee at det gikk fint på gutter i små mengder? :ermm:

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ser ikke noe galt i at gutter bruker brunkrem. Si hva dere vil om lite maskulinitet osv, men jeg har flere kompiser som bruker det og han ene er mer beinhard enn 98 % av verdens befolkning - Norwegian SOF. Jeg bruker det ikke selv, men jeg har faktisk tre tuber.

Lenke til kommentar

Selvbruningskrem og solarium er for veldig jålete kvinner, spør du meg. Bor på Oslo vest og her er den nok av gutter/menn som er konstant brune året rundt. Ser også godt hvem som har ligget i solarium litt for mye. Ulekkert med jenter på 25 år som har hud som ei på 40 :yes:

 

På min forrige jobb var det ei dame på rundt 35 år som klagde på at hun hadde så mange rynker. Hun skyldte på at hun var arvelig disponert fra sin mor. Greit nok, men dama var brun året rundt og sa selv at hun elsket å være i solen. Kombinert med 20-års røyking er det ikke rart at hun hadde et ansikt som en rosin. :!:

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noe galt i at gutter bruker brunkrem. Si hva dere vil om lite maskulinitet osv, men jeg har flere kompiser som bruker det og han ene er mer beinhard enn 98 % av verdens befolkning.

8167780[/snapback]

Mhm. Det er merkelig at så mange på dette forumet setter likhetstegn mellom utseendebevisthet og mangel på maskulinitet. Er det sånn at jo bleikere og mer likegyldig man er til hvordan man ser ut jo mer maskulin er man?

 

Jeg bruker ikke brunkrem selv, men mener at så lenge folk klarer å påføre det så det ser greit og nogenlunde naturlig ut ser jeg ikke noe problem med at de gjør det. Så lenge man unngår den gul/oransje-looken er det helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...