Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Paranoid is all i've got left" ;)

8598582[/snapback]

"But I know what I can't stand" :D

8599244[/snapback]

 

nopp..

 

 

Paranoia's all I got left

I don't know what stressed me first

Or how the pressure was fed

8599541[/snapback]

Var ikke meningen at setningen skulle være fortsettelsen av verset, skulle bare være en random del av sangen...

Endret av art3mis
Lenke til kommentar

Jeg ble så irritert et jeg lastet ned driten. Det er for dumt at pirater får en etterlengtet nyhet lenge før de som faktisk betaler. :S

 

Må si jeg ikke var så skuffet som jeg var redd jeg skulle bli, men likte dem bedre før. Valentine'S Day kunne vært en sang av x antall supperock-band. :( No more sorrow med flere høres bra ut, men er bare på andre gjennomhøringen.

Lenke til kommentar

Siden Nu-metal er mer eller mindre oppbrukt (trur de fleste som hører på metal er enig med meg) så kunne LP bare gå 2 veier.

 

1: Hardere metal (metalcore?)

2: Mykere (pop)

 

Desverre ble det det verste valget, ikke at jeg er overrasket.

Lyrikken har blitt like forutsigbart og kjedelig som evanescence, uff.

 

Men jeg ble fort lei av de andre albumene også, bare ikke så fort, har allerede gitt min CD til en venn.

Lenke til kommentar

Du liker alternative rock og liker What I've Done best, som må være den mest mainstream/radiovennlige låten på hele skiva. Mye mer poprock enn alternative der spør du meg, men... Artig at du poster i Linkin Park-tråden selv om du aldri har likt bandet da. :p

Lenke til kommentar
Du liker alternative rock og liker What I've Done best, som må være den mest mainstream/radiovennlige låten på hele skiva. Mye mer poprock enn alternative der spør du meg, men... Artig at du poster i Linkin Park-tråden selv om du aldri har likt bandet da. :p

8623263[/snapback]

 

Låta er OK den. Men de andre låtene likte jeg ikke, poprock er kanskje en bedre betegnelse ja. Måtte jo sjekke ut albumet da, sånn at jeg har noe å basere meg på. :)

Lenke til kommentar

Huff.. Så utrolig skuffet. Likte alle sangene på de tidligere albmene, men dette var ikke som forventet.

Den eneste sangen jeg virkelig likte var Given up.

Bleed it out var ok, samme med what I`ve done og no more sorrow, men ikke i nærheten av de tidligere albumene.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Da var albumet kjøpt og hørt gjennom en 3-4 ganger. Det første jeg selvfølgelig legger merke til er at dette er en helt ny stil for Linkin Park, roligere og mykere. Likevel deler jeg ikke mange andres syn på at det er vanvittig dårlig, plata blir bedre for hver gang jeg hører på den.

 

Given Up er en knalllåt, det samme er No More Sorrow. Bleed It Out fungerer, like så What I've Done og Hands Held High. Resten er egentlig helt OK, men som sagt det blir bedre etter hvert som jeg venner meg til det.

 

Alt i alt ei grei plate som vokser med tiden. Noen juveler er det og. :)

Lenke til kommentar
Da var albumet kjøpt og hørt gjennom en 3-4 ganger. Det første jeg selvfølgelig legger merke til er at dette er en helt ny stil for Linkin Park, roligere og mykere. Likevel deler jeg ikke mange andres syn på at det er vanvittig dårlig, plata blir bedre for hver gang jeg hører på den.

 

Given Up er en knalllåt, det samme er No More Sorrow. Bleed It Out fungerer, like så What I've Done og Hands Held High. Resten er egentlig helt OK, men som sagt det blir bedre etter hvert som jeg venner meg til det.

 

Alt i alt ei grei plate som vokser med tiden. Noen juveler er det og.  :)

8625168[/snapback]

 

Albumet er dritbra da. Dra til Langtvekistan med dere andre. Alternaitve rock som U2 og lingende er mye dårligere en detta (etter min mening).

Er dere skuffa fordi det er en musikstil en før har dere fulgt lite med de 2 siste månedene

 

Bonus sang No Roads Left:

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...