Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele albummet ligger ute rundt omkring.

Synes det var mange bra sanger. Litt annen stil, men en klar 5 på terningen!

Har hørt gjennom albummet 5 ganger...  :thumbup:

8538157[/snapback]

 

Dritbra album selv om det er en mer pop-rock stil. Det viser at dem kan lage rolige sanger med kvalitet også. Ble først skuffa, men jeg syntes samtidig at sangene var dritbra på en annen måte.

 

En 5'er på terningen ja.

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
De har en helt annen stil ja, jeg er sjokket over In Between,  Leave out all the rest og bleed it out. Må nok si at What I've done nok er den beste. Fikk det forøvrig gjennom torrent, ligger litt ute omkring.

8539838[/snapback]

 

Leave Out All the Rest syntes jeg at var en av de beste sangene, selv om den er anereledes en fra de forrige albumene.

Men det er så lævla synd at dem aldri har mer enn 12-13 sanger på platene sine. De kunne i vert fall hatt 15 :p

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Det eksemplaret jeg har inneholder 17 sanger og 3 bonussanger ...

8540564[/snapback]

 

Da har du lastet ned fake versjon.

Du kan søke på alle sangene på youtube så kan du høre om ddem er fake.

 

Track list Minutes To Midnight:

01: Wake

02: Given Up

03: Leave Out All The Rest

04: Bleed It Out

05: Shadow Of The Day

06: What I've Done

07: Hands Held High

08: No More Sorrow

09: Valentine's Day

10: In Between

11: In Pieces

12: The Little Things Give You Away

Lenke til kommentar
14 mai så slippes jo albumet på itunes. Da vil to nye sanger komme også :)  (bonus tracks på itunes)

 

 

Nydelig album forresten <3

 

Klarer ikke peke ut en favoritt  :dontgetit:    Dem er gode alle sammen

8540705[/snapback]

 

The Little Things Give You away, Given Up, Leave Out All The Rest , No More Sorrow og What I've Done syntes jeg er de aller beste( så mye som jeg har hørt sangene til nå), men de andre er ikke langt bak

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

vel, for og si det dånn; dette albumet er annerledes en de andre.. Mindre roping og skriking, selv mike har fått et par sanger : ) jaja, chester sin stemme kommer godt fram, selv om han flink til og synger haaaaard ( : 2 bad behind all lies ikke kom med, for den var pretty hardcore.. anyhow, singler kommer ikke ut før albumet..

 

gleder med til å se musikkanmeldere anmelde denne plata

 

Edit til dudn under meg: de bytta navn på sangen..

Endret av Oma-
Lenke til kommentar
vel, for og si det dånn; dette albumet er annerledes en de andre.. Mindre roping og skriking, selv mike har fått et par sanger : ) jaja, chester sin stemme kommer godt fram, selv om han flink til og synger haaaaard ( : 2 bad behind all lies ikke kom med, for den var pretty hardcore.. anyhow, singler kommer ikke ut før albumet..

 

gleder med til å se musikkanmeldere anmelde denne plata

8541062[/snapback]

 

når du sier behind all lies, så mener du jo qwerty regner jeg med. Og den kom ikke med. Det var klart fra i fjord sommer det :p Den er på underground 6

Lenke til kommentar

Hørte gjennom "what I've done" nå, og sitter igjen med blandende tanker. For det første faller det meg inn at LP kommer til å legge seg på en litt mykere linje en før. Man legger også merke til medlemme har vokst opp og ønsker å lage kvalitetsmusikk som fenger. Tviler på at Mike kommer til å bidra noe særlig på den nye platen. Har dem sagt noe om det?

 

Mitt tips er at Linkin park med denne platen vil bevege seg mer inn i sjangeren alternativ rock, som forøvrig strekker seg over et stort felt. Tviler sterkt på at den nye plata kan beskrives som "nu metal" :)

Lenke til kommentar

Linkin Park har virkelig tapt seg, for det der var en CD bestående av dritt. (utenom What I've Done, som var hakket over ok)

 

Det jeg mener med at CDen var dritt er at jeg føler ikke LP passer inn i pop/rock eller alternativ rock sjangeren, hvis de først skal endre lydbilde totalt, bør de i hvertfall gjøre en skikkelig jobb, ikke komme med noe skvip som dette.

 

La oss huske de gode tidene og la dette albumet og de framtidige albumene av LP med dette lydbildet gå i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...