Gå til innhold

God of war 2 review


MaxXRebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke mitt i posten i dag, så det kommer vel i morgen. Gleder meg noe sykt. Tror det vil overgå nr 1 :dribble:

 

 

GameSpot 9.2 out of 10

IGN 9.7 out of 10

GameSpy 5 out of 5

Game Informer 9.75 out of 10

Electronic Gaming Monthly 9.17 out of 10

Yahoo! Games 5 out of 5

Worth Playing 9 out of 10

GameZone 9.5 out of 10

1UP 9.5 out of 10

GamePro 5 out of 5

 

Ser ut som noen nextgen titler må svette litt for å klare "årets spill" :w00t:

Lenke til kommentar

Er så galskap!

 

Sitter å hamrer villmann i God of War no, noe har faen meg blitt løst inni PS2 kontrollen... Men håper context based actions er forbedret i 2`er. Syns dette suger ballesvette med tilsatt stram kjønnslukt i GOW. Unøyaktig og irriterende til tider. Minotaur bossen i 1`er var ikkje bare latterlig skuffende når man kom til stykket (har nok blitt skjemmet bort av SotC standarden når det kommer til boss fights) men når man ska vri stikkene i takt med det som vises på skjermen..håpløst.

 

RE4 hadde jo fantastisk nøyaktig og lystrende context based actions i forhold ;) God of War ser fantastisk ut på min 50", og med progressiv scan i 2`er kan det bare bli bedre, Gleder meg villmann!

Lenke til kommentar

Å slite skolten av Medusa i GOW var ikke helt lett siden enkelte ganger oppfatta ikke spillet hva du gjorde med stikka så det endte med at jeg måtte bestille ny kontroll til PS2en min :innocent:

 

Men koser meg med GoW så blir vel en investering i GoW2 snart, samt FFXII. SotC er dog noe av det beste innenfor context jeg har spillet. Presist og helt konge.

Lenke til kommentar
SotC er dog noe av det beste innenfor context jeg har spillet. Presist og helt konge.

8161185[/snapback]

 

Litt OT, men er du nøgd med SotC? Eller for å si det sånn, sier du deg enig med mine inntrykk a spillet som eg postet her på forumet ?:p

 

Eg er SotC fanboy du kan egentlig si ka du vil :tease:

Lenke til kommentar
Litt OT, men er du nøgd med SotC? Eller for å si det sånn, sier du deg enig med mine inntrykk a spillet som eg postet her på forumet ?:p

 

Eg er SotC fanboy du kan egentlig si ka du vil  :tease:

8161628[/snapback]

 

Tja, kan vel si meg litt fornøyd da, spillet har robbet meg for både penger og fritid men det driter jeg i. Å få frysninger for vær kollos som går i bakken, samt den miksa følelsen av var dette rett eller galt av meg, er det som gjør spillet fantastisk.

 

Samt at aldri har en verden med så lite innhold virket så virkelig og i livet. Samt at hesten oppfører seg som en hest.

 

Ganske enkelt, im in love :love:

Lenke til kommentar
Gleder meg til GoW2 går litt ned i pris :)

 

Jeg kjøpte eneren til full pris fordi jeg var så utrolig spent (og det skuffet ikke). Men nå har jeg Zelda å spille på, så jeg har ikke noe hastverk med å skaffe meg GoW2.

8162069[/snapback]

Link har sverdet sitt. (standar sverd)

 

Kratos har "Blades of chaos"

 

Bottom line. Kratos kicks ASS!

Lenke til kommentar

Skal si PS2 kjører på med mesterverk på mesterverk nå om dagen. GoW2, Okami, FFXII...

 

Det HASTER ikke med PS3, for å si det sånn :)

 

GoW2 har jammen nydelig grafikk for å være PS2-tittel. Jeg trodde virkelig ikke det kunne presses mer enn det de gjorde i eneren, men dette er jo regelrett fantastisk! Dette spillet skal anskaffes ved første anledning, for det SER virkelig perfekt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...