Gå til innhold

Problemer med CueCat strekkodeleser


Anbefalte innlegg

Jeg skal bruke min CueCat Strekkodeleser til DVDProfiler, men får den ikke til å virke, altså, den scanner ikke inn strekkoden, er det noe jeg gjør feil en plass? Trodde bare det var å koble til og bruke den. Ikke USB versjonen!

 

Noen som kan hjelpe meg? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installert drivere?

Sikker på at du bare ikke har fått inn teknikken helt enda? Den kan være litt tricky å bruke.

I tillegg er det vel noen uoffesielle drivere på nettet som vistnok skal være bedre å bruke enn de som følger med

 

Edit: Hvis jeg ikke husker feil, brukte jeg vel "Your CueCat Driver 0.90" selv en gang i tiden

Endret av tZar
Lenke til kommentar
Installert drivere?

Sikker på at du bare ikke har fått inn teknikken helt enda? Den kan være litt tricky å bruke.

I tillegg er det vel noen uoffesielle drivere på nettet som vistnok skal være bedre å bruke enn de som følger med

 

Edit: Hvis jeg ikke husker feil, brukte jeg vel "Your CueCat Driver 0.90" selv en gang i tiden

8157024[/snapback]

 

Fikk ikke med drivere :(

Prøvde å gjøre ett søk på "Your CueCat Driver 0.90", prøvd å laste ned, men det virker som at det nettstedet som opprinnelig har denne driveren er stengt, så jeg får ikke lastet den ned. :(

 

Vet du noen andre plasser man kan få tak i den? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...