Gå til innhold

Et nytt mafia spill se her!


Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å lage et nett spill(har ikke funnet navn)

 

Noen funksjoner jeg syns skal være med:Kriminalitet, Drep, Lotto, Pm, Blackjack, Forum.

 

 

Forklaring: Krim:

 

Skal kunne velge mellom 4 ting: Ran en butikk, Ran en uteligger, Ran en guttunge, Ran en kebab shappe

 

Drep:

 

Man skal søke på den man vil drepe og kan velge mellom noen byer(se lengre ned) man leier inn en detektiv som man velger hvor han skal lete og når du er ferdig med å velge trykker du på søk

 

Lotto:

 

Man skal kjøpe maks 30lodd og minimum 2lodd. Man setter en dato på den dagen man vil at trekningen skal skje og når den dagen kommer trekker man 1plass 2plass og en 3plass

 

Pm:

 

Man skal ha en innbox og utbox og muligheten til å sende en pm

 

Blackjack:

 

Der skal man først sette et beløp man vil satse og så får man kortene og reglene i Black jack skal være med.Når du vinner blir det beløpet du satset doblet og du vinner pengene. Taper du mister du pengene du satset.

 

Flyplass:

 

Det skal være en mulighet til å reise til andre steder i verden fks: Trondheim, New york, Calefornia, Paris og Madrid(det går ann å eie en flyplass)

 

Biltyveri:

 

Der skal man stjele biler og her er noen av dem: Lamborgini gallarfo, Audi, Merchedes, Porche, Bmw og Ferarri det gjør man ved å velge enten: Stjel en bil på gata, Stjel en bil i et parkerings hus, Slå i stykker ruta eller jack en bil som kjører

 

Poeng mulighet:

 

Hvis dere har vært innom nm så har de sånn poeng kjøping sånn at vi tjener penger det skal også være med!

 

Flere funksjoner kommer.

 

Det blir ikke betalt for jobben men blir like mye eier som jeg er! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil du at noen her skal lage alt du ramset opp, eller prøver du å si at dette er det du har planlagt å lage selv?

 

Hvis du tror noen her vil lage dette gratis, så tar du grundig feil. Beklager.

8145470[/snapback]

hehe :blush: trodde noen ville bli med å lage det jeg^^

Lenke til kommentar

Så du skal liksom bare sitte og se på?

Det er så dumt når jeg hører at folk trenger noen til og f.eks. være med på en side for og være med eier.

I mange tilfeller brukes kun hotserv etc. Hva står koderen da igjenn med?

Halve siden? WOW når han/ hun har laget alt!

 

Ikke for og være frekk men jeg har min anelse om at Belthazor har nesten ingenting kunnskap innen PHP.

 

Nettspill vil mange lage, gjør det selv eller betal noen for det!

Ikke lokk dem med og bli medeiere!

 

Amen!

Endret av mats-dani
Lenke til kommentar
Så du skal liksom bare sitte og se på?

Det er så dumt når jeg hører at folk trenger noen til og f.eks. være med på en side for og være med eier.

I mange tilfeller brukes kun hotserv etc. Hva står koderen da igjenn med?

Halve siden? WOW når han/ hun har laget alt!

 

Ikke for og være frekk men jeg har min anelse om at Belthazor har nesten ingenting kunnskap innen PHP.

 

Nettspill vil mange lage, gjør det selv eller betal noen for det!

Ikke lokk dem med og bli medeiere!

 

Amen!

8145515[/snapback]

ok jeg kan kansje ikke en shiit om PHP men det blir gøy å spille det og være mod å greier! og hvis jeg skal være med så lær meg det da :hmm:
Lenke til kommentar

1: Vennligst ikke quote innlegget som er rett over deg!

2: Dersom døll betyr tull så er ikke det noe tull.

 

Eks; Ville du eid landets største våpen kjede alene eller 50 - 50 med en annen?

 

Jeg foreslår at en moderator stenger dette emnet inntil Belthazor får fikset opp i emnet sitt og evt. lagt ut en sum som koderen får.

 

Tviler på at noen gjør en så stor jobb gratis!

Lenke til kommentar
Så du skal liksom bare sitte og se på?

Det er så dumt når jeg hører at folk trenger noen til og f.eks. være med på en side for og være med eier.

I mange tilfeller brukes kun hotserv etc. Hva står koderen da igjenn med?

Halve siden? WOW når han/ hun har laget alt!

 

Ikke for og være frekk men jeg har min anelse om at Belthazor har nesten ingenting kunnskap innen PHP.

 

Nettspill vil mange lage, gjør det selv eller betal noen for det!

Ikke lokk dem med og bli medeiere!

 

Amen!

8145515[/snapback]

ok jeg kan kansje ikke en shiit om PHP men det blir gøy å spille det og være mod å greier! og hvis jeg skal være med så lær meg det da :hmm:

8145530[/snapback]

 

Alternativ 1: Lage nettspill for seriøst firma; lønnet rundt 100 - 150 000 kroner.

Alternativ 2: Lage nettspill på fritiden; lønnes bare det siden tjener inn

Alternativ 3: Lage nettspill gratis for ukjent, kompetanseløs forumbruker, samt drive full opplæring av denne brukeren; lønnes bare det siden tjener inn

 

Personlig virker alt. 1 og 2 mye, mye bedre enn alternativ 3. :)

 

Men ja, tenk litt mer over hva du vil lage. Finn en unik idé, undersøk så nøye om dette kan være noe som vil slå an. Deretter kan du ta opp lån, og enten ta kontakt med en profesjonell programmerer eller et programvarehus, og realisere ideen din. Deretter jobber du veldig veldig hardt for å promotere produktet, markedsføre produktet og drifte produktet. Så er det bare å krysse fingrene for at folk vil like det til slutt. :)

 

Med andre ord; Jeg tror ikke du har forstått hvor mye arbeid, tid og penger som faktisk er involvert, og du har åpenbart ikke forstått at folk faktisk ikke gir vekk programmeringstjenester for sekssifrede verdier til ukjente forumbrukere. :)

Lenke til kommentar
men hva er vanlig at en slik koder får får en så stor jobb?

8145609[/snapback]

Skulle jeg i det heltatt vurdert det her hadde jeg vel fort endt opp med 5-600k, og det er på "billigsalg" (blir ikke sjokkert om noen ville tatt 4 ganger mer for det). Det du snakker om her er omfattende greier som fort tar et år å kode. Er man flere så er det klart man kan presse det ned i et halvår, men uannsett vil det ikke være noe komersiellt interessant siden man ganske garantert vil slite. Skal man trekke brukere her så må man tilby noe unik, og slik jeg forstår de andre her er dette nesten c&p av noe annet. Hvordan har du da tenkt å kapre markedsandeler? Server koster, domene koster, drift av løsningen koster (greit nok, de hittil kan man skaffe seg gjennom webhotel med dedikert server), programmerere koster (ja, for du tror vel ikke at det ikke blir bøtter og spann med bugs?), support koster, designer koster, også skal du vel sikkert ha litt selv også og det er garantert andre som også vil ha penger (mods f.eks). Det er ikke bare å dure iveg med en idé, det må planlegges i mest mulig detaljer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...