d0z Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Se på andre folk, hva de gjør. Taktikker, osv. Du lærer utrolig mye av å se på andre Endret 21. mars 2007 av d0z
Lapp1 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Se på andre folk, hva de gjør. Taktikker, osv. Du lærer utrolig mye av å se på andre 8203446[/snapback] Mhm.. HLTV.org er jo en fin plass med en fin samling demoer du kan se på? Dog de kan være litt avanserte for en nybegynner
Matsemann Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Tips: Ikke bry deg om å bli god. Kanskje litt på kanten, men synes fokus her på forumet handler mest om å være best o.l. Vi i vennegjengen spiller ingen form for taktikk. Vi spiller som regel på fy_ og gg_ baner, kun for moro skyld, noe som tross alt er grunnen til at man spiller dataspill.
d0z Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Matsemann, samme her. Jeg spiller mest breakfloor, på Wildfire Clan serverne.
McMuffin Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Glassfloor er det desidert morsomste som finnes, særlig hvis du finner en noobkid eller 2 som klikker hver gang du skyter dem gjennom gulvet
Rescue me Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Tips: Ikke bry deg om å bli god. Kanskje litt på kanten, men synes fokus her på forumet handler mest om å være best o.l. Vi i vennegjengen spiller ingen form for taktikk. Vi spiller som regel på fy_ og gg_ baner, kun for moro skyld, noe som tross alt er grunnen til at man spiller dataspill. 8205222[/snapback] Synes også fokuset er for mye på å bli god. Jeg mener man først og fremst skal ha det gøy .
Rescue me Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kom på en viktig ting. Hvis du ikke har headsett skaff deg det og bruk headsettet når du spiller, da kan du høre fienden og overraske han/henne. Gå (holde inn skift) også når du nærmer deg fienden så han/hun ikke kan høre deg.
AiKi Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Synes også fokuset er for mye på å bli god. Jeg mener man først og fremst skal ha det gøy . 8694325[/snapback] Såklart, men det er da mest moro når man er på omtrent likt nivå som alle andre. Sikkert foreslått før, men forsøk å spille på servere som det er noenlunde "høyt" nivå på. Veldig stor forskjell fra tilfeldige tyske servere til servere i kjernen av de norske spill-samfunnene. Det er da det er gøy å være litt god, når man får lovord fra vennene sine om at man "eier" dårlige tyskere.
Gjest medlem-122769 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Du burde spille på såkalte "noob-servere". Er bare nybegynnere som spiller, og det er da enklere å bli bedre.
dysfunctional Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Du burde spille på såkalte "noob-servere". Er bare nybegynnere som spiller, og det er da enklere å bli bedre.8706084[/snapback] Var på en slik server en gang, de sa at pro's ble bannet. ;s
vargaz Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Om du ikke har headsett ta kontakt med meg og kjøp mitt så og si ubrukte Sennheiser PC160 headsett
Rescue me Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Om du ikke har headsett ta kontakt med meg og kjøp mitt så og si ubrukte Sennheiser PC160 headsett 8707333[/snapback] Ikke lov å selge ting på forumet. Bruk bruktmarkedet.
Toska92 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Alle maser om at jeg må begynne med CS 1.6, nå som jeg får min egen pc. Burde jeg, jeg har ikke noe særlig lyst, og isåfall: Hva skal jeg si til dem, som ikke vil få dem til å si "LoooooooooooL"?
Matsemann Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Om du ikke vil så ikke gi etter for gruppepresset. Er det ikke du som bestemmer over deg selv, kanskje? Om det er gode venner burde de skjønne det uten å si "LoooooooL".
Toska92 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Har aldri hatt pc til CS, så har ikke kommet skikkelig inn i det. Takk for støtte isåfall.
Matsemann Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Så du er skikkelig god da? Hva som er gøy for deg og gøy for andre er høyst subjektivt. Selv skjønner jeg ikke hvordan folk kan sitte timesvis å diskutere CS-taktikk og spille om og om igjen. Jeg synes det er morsommere å spille GunGame, Zombie-mod eller bare useriøst mot/med venner. Så påstanden din feilet.
hiper Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Tips: Ikke bry deg om å bli god. Kanskje litt på kanten, men synes fokus her på forumet handler mest om å være best o.l. Vi i vennegjengen spiller ingen form for taktikk. Vi spiller som regel på fy_ og gg_ baner, kun for moro skyld, noe som tross alt er grunnen til at man spiller dataspill. 8205222[/snapback] så du mener det ikke er morro og kjøre skikkelig taktikker? Det er utrolig morsomt det og! MEN! selfølgelig skal man ikke høre på andre, gjør det du selv synes er morsomst! liker du surf da surfer man Endret 28. mai 2007 av hiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå