Gå til innhold

Tips til CS n00b?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se på andre folk, hva de gjør. Taktikker, osv. Du lærer utrolig mye av å se på andre ;)

Endret av d0z
Skrevet
Se på andre folk, hva de gjør. Taktikker, osv. Du lærer utrolig mye av å se på andre ;)

8203446[/snapback]

Mhm..

HLTV.org er jo en fin plass med en fin samling demoer du kan se på?

Dog de kan være litt avanserte for en nybegynner :ermm:

Skrevet

Tips: Ikke bry deg om å bli god.

Kanskje litt på kanten, men synes fokus her på forumet handler mest om å være best o.l.

Vi i vennegjengen spiller ingen form for taktikk. Vi spiller som regel på fy_ og gg_ baner, kun for moro skyld, noe som tross alt er grunnen til at man spiller dataspill.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kanskje litt på kanten, men synes fokus her på forumet handler mest om å være best o.l.

Vi i vennegjengen spiller ingen form for taktikk. Vi spiller som regel på fy_ og gg_ baner, kun for moro skyld, noe som tross alt er grunnen til at man spiller dataspill.

8205222[/snapback]

Synes også fokuset er for mye på å bli god. Jeg mener man først og fremst skal ha det gøy :) .

Skrevet

Kom på en viktig ting. Hvis du ikke har headsett skaff deg det og bruk headsettet når du spiller, da kan du høre fienden og overraske han/henne. Gå (holde inn skift) også når du nærmer deg fienden så han/hun ikke kan høre deg.

Skrevet
Synes også fokuset er for mye på å bli god. Jeg mener man først og fremst skal ha det gøy :) .

8694325[/snapback]

Såklart, men det er da mest moro når man er på omtrent likt nivå som alle andre. ;)

Sikkert foreslått før, men forsøk å spille på servere som det er noenlunde "høyt" nivå på. Veldig stor forskjell fra tilfeldige tyske servere til servere i kjernen av de norske spill-samfunnene. Det er da det er gøy å være litt god, når man får lovord fra vennene sine om at man "eier" dårlige tyskere.

Gjest medlem-122769
Skrevet

Du burde spille på såkalte "noob-servere". Er bare nybegynnere som spiller, og det er da enklere å bli bedre.

:thumbup:

Skrevet

Du burde spille på såkalte "noob-servere". Er bare nybegynnere som spiller, og det er da enklere å bli bedre.

thumbup.gif

8706084[/snapback]

Var på en slik server en gang, de sa at pro's ble bannet. ;s
Skrevet
Om du ikke har headsett ta kontakt med meg og kjøp mitt så og si ubrukte Sennheiser PC160 headsett :)

8707333[/snapback]

Ikke lov å selge ting på forumet. Bruk bruktmarkedet.

Skrevet

Alle maser om at jeg må begynne med CS 1.6, nå som jeg får min egen pc.

Burde jeg, jeg har ikke noe særlig lyst, og isåfall:

Hva skal jeg si til dem, som ikke vil få dem til å si "LoooooooooooL"?

Skrevet

Om du ikke vil så ikke gi etter for gruppepresset.

Er det ikke du som bestemmer over deg selv, kanskje? :)

Om det er gode venner burde de skjønne det uten å si "LoooooooL".

Skrevet

Så du er skikkelig god da?

Hva som er gøy for deg og gøy for andre er høyst subjektivt. Selv skjønner jeg ikke hvordan folk kan sitte timesvis å diskutere CS-taktikk og spille om og om igjen. Jeg synes det er morsommere å spille GunGame, Zombie-mod eller bare useriøst mot/med venner.

Så påstanden din feilet.

Skrevet (endret)

8205222[/snapback]

så du mener det ikke er morro og kjøre skikkelig taktikker? Det er utrolig morsomt det og! :)

MEN! selfølgelig skal man ikke høre på andre, gjør det du selv synes er morsomst! liker du surf da surfer man :whistle:

Endret av hiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...