Gå til innhold

Marianne Aulie forsøkt voldtatt? [Navngi = ferie]


Anbefalte innlegg

Du ER tydeligvis en hardware-nerd hvis du ikke har fått med deg hvem Marianne Auli er. Nyheter og kulturprogrammer er tydeligvis i hvert fall ikke din hovedkilde til informasjon.

8136357[/snapback]

Latterlig påstand. Fordi at man ikke sitter å leser sladder betyr ikke nødvendigvis at man er en hardware-nerd så den påstanden der kan du bare droppe med en gang.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeje, la nå dritkjerringa si hva hun vil..det skal ikke bli noe personangrep på meg for det. Jeg syns bare det er veldig påtalende at hun tilfeldigvis skulle nevne noen store kjendiser, siden det er i farta i bli voldtatt for tiden. Skaffe sympati, så folk gidder å kjøpe bildene hennes, more like it.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeje, la nå dritkjerringa si hva hun vil..det skal ikke bli noe personangrep på meg for det. Jeg syns bare det er veldig påtalende at hun tilfeldigvis skulle nevne noen store kjendiser, siden det er i farta i bli voldtatt for tiden. Skaffe sympati, så folk gidder å kjøpe bildene hennes, more like it.

8136394[/snapback]

Sorry, trodde du selv hadde kalt deg en hardware-nerd. Men det var det bruker "Sjon" som hadde sagt om seg selv. :p My bad! ;)

 

Men å si at ingen vet hvem Auli er blir helt feil. De fleste som følger med på nyheter vet godt hvem dette er.

 

Og til deg b-real, er vel ikke akkurat sladderblader hun har figurert mest i. (Jeg leser dem ikke, men mulig du gjør siden du har fått med deg det?) Hun har vel vært i alt som er av kultur- og nyhetsprogrammer på TV den siste tiden. (Og da tenker jeg ikke på Norges dårligste TV-program, God Kveld Norge, nei.)

Lenke til kommentar

Jau... skal vi diskutere om de 2 har gjort det eller ikke så er jeg rimelig sikker på at det er fakta. Auli er ikke dum og dette er ikke noe du bare buser ut med på riksdekkende radio uten at det får STORE konsekvenser for deg selv, for de involverte og for voldtektsdebatten.

 

XXXXX har vel ikke akkurat en ukjent history med dop etc. Så det er sagt. At jeg misliker musikken hans kan jeg vel ikke holde mot han. ;)

Lenke til kommentar
Aulie anmeldte aldri overfallet, av frykt for hva de profilerte kjendisene ville foreta seg. Hun forteller at hun siden da har gått til psykolog for å bearbeide det, og er veldig engasjert i voldtektsbølgen som har rammet Oslo.

 

- Politiet må tilbake på gaten, og politikerne må på banen for å få bukt med hva som holder på å skje med samfunnet vårt. Noe må gjøres, sier hun.

 

Jeg kan faen ikke annet en å le.

Greit nok, det er tragisk at hun har blitt forsøkt voldtatt men når hun ikke anmelder hele saken hva faen nytter det da? Hun klager på at politkerene må komme på banen å gjøre noe. Vel, kjære vene deg stakkars Aulie, hvis hun ikke benytter det systemet som ligger tilrette i dagens system, hvorfor skal hun da gå til media å klage om det da når hun ikke en gang har prøvd å gå via politiet?

LATTERLIG oppførsel. Direkte barnslig.

Lenke til kommentar
Aulie anmeldte aldri overfallet, av frykt for hva de profilerte kjendisene ville foreta seg. Hun forteller at hun siden da har gått til psykolog for å bearbeide det, og er veldig engasjert i voldtektsbølgen som har rammet Oslo.

 

- Politiet må tilbake på gaten, og politikerne må på banen for å få bukt med hva som holder på å skje med samfunnet vårt. Noe må gjøres, sier hun.

 

Jeg kan faen ikke annet en å le.

Greit nok, det er tragisk at hun har blitt forsøkt voldtatt men når hun ikke anmelder hele saken hva faen nytter det da? Hun klager på at politkerene må komme på banen å gjøre noe. Vel, kjære vene deg stakkars Aulie, hvis hun ikke benytter det systemet som ligger tilrette i dagens system, hvorfor skal hun da gå til media å klage om det da når hun ikke en gang har prøvd å gå via politiet?

LATTERLIG oppførsel. Direkte barnslig.

8136488[/snapback]

Som jeg nettopp nevnte, så kan grunnen til at dette kommer fram nå, være at hun vil vise "nybakte" voldtektsofre at man burde anmelde slike hendelser. At man ikke bare går og skjemmes over det, og lar det bygge seg opp til noe stort, som selvmordstanker o.l.

Det er ikke sikkert alle har like lett for å innrømme at de har blitt voldtatt. For Aulie tok det 14 år.

Lenke til kommentar
Og til deg b-real, er vel ikke akkurat sladderblader hun har figurert mest i. (Jeg leser dem ikke, men mulig du gjør siden du har fått med deg det?) Hun har vel vært i alt som er av kultur- og nyhetsprogrammer på TV den siste tiden. (Og da tenker jeg ikke på Norges dårligste TV-program, God Kveld Norge, nei.)

8136463[/snapback]

Nei jeg leser ikke slike blader. Har aldri hørt om dama en gang.
Lenke til kommentar
Jeg kan faen ikke annet en å le.

Greit nok, det er tragisk at hun har blitt forsøkt voldtatt men når hun ikke anmelder hele saken hva faen nytter det da? Hun klager på at politkerene må komme på banen å gjøre noe. Vel, kjære vene deg stakkars Aulie, hvis hun ikke benytter det systemet som ligger tilrette i dagens system, hvorfor skal hun da gå til media å klage om det da når hun ikke en gang har prøvd å gå via politiet?

LATTERLIG oppførsel. Direkte barnslig.

8136488[/snapback]

Hvordan kan du vite at hun ikke har gått til politet? For alt du vet det gjorde hun det.

 

Og for 14 år siden var vel Norge et u-land på dette punktet også - som vi fortsatt er. Hva er sjansen for at de som doper deg ned på et utested blir tatt da? Lik null, selv om du SELV med sikkerhet vet hvem som har gjort det. Hvordan skal du bevise det da?

 

Enig i at offentlig gapestokk kan være litt drøyt, men om dette faktisk har skjedd (noe jeg personlig tror på) så fortjener de all møkka dette vil føre med seg.

Lenke til kommentar

Elendig opplegg uansett om det er sant eller ei. Men når hun gjør det på den måten er det neste som hun fortjener noe slikt. Nei selfølgelig ikke, men hun må jo forstå hvor feil måten hennes er uansett? 14 år etter, på radio, sånn uten videre, halleluja. Nå er det jo flere tusen mennesker som sikkert kommer til å ta side og hate den ene eller den andre. At det går an.

Lenke til kommentar
Som jeg nettopp nevnte, så kan grunnen til at dette kommer fram nå, være at hun vil vise "nybakte" voldtektsofre at man burde anmelde slike hendelser. At man ikke bare går og skjemmes over det, og lar det bygge seg opp til noe stort, som selvmordstanker o.l.

Det er ikke sikkert alle har like lett for å innrømme at de har blitt voldtatt. For Aulie tok det 14 år.

8136529[/snapback]

Jo, det er da greit det, den biten skjønner da jeg også.

Dog når hun klager på at politikerene må komme på banen og gjøre noe så blir det direkte latterlig!

For hva skal de kunne gjøre for å forhindre voldtekter sånn egentlig?

 

Annen spennende lesing: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikk...icle1676017.ece

Lenke til kommentar
Hvordan kan du vite at hun ikke har gått til politet? For alt du vet det gjorde hun det.

8136539[/snapback]

Leser nå i en artikkel at hun ikke anmeldte det for 14 år siden.

 

Da tipper jeg det er, som også e-banez skriver over her, at det er for å sette fokus på saken.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du vite at hun ikke har gått til politet? For alt du vet det gjorde hun det.

8136539[/snapback]

Hvis du gidder å lese det som blir sagt i artikkelen så står det følgende:

Aulie anmeldte aldri overfallet, av frykt for hva de profilerte kjendisene ville foreta seg. Hun forteller at hun siden da har gått til psykolog for å bearbeide det, og er veldig engasjert i voldtektsbølgen som har rammet Oslo.

 

 

Og for 14 år siden var vel Norge et u-land på dette punktet også
ERm..nei, vi har aldri vært et u-land. Vi hadde olje for 14 år siden så ellers takk...kom nå med ting som er relevant og ikke bare påstander.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...