Gå til innhold

Spill til PS3 - Tilgjengelighet ved lansering


bernini

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har bestillt meg PS3 til lansering, med ett spill. Men har også en del andre spill jeg har lyst til å ha når jeg får konsollen. Har aldri kjøpt en konsoll før ved lansering, så det jeg lurte på var om hvordan det er med tilgjengeligheten på spillene ved lansering? Er det nok av spill i butikkene, slik at jeg bare kan ta meg en tur på butikken 23. mars og plukke med meg det jeg har lyst på, eller bør jeg heller bestille på internett i forveien?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestill spillene dine allerede idag fra www.videogamesplus.ca, og faa dem for en billigere og lenge for utgivelsen:)

 

Er en del paa forumet her som har kjopt baade spill og Ps3 ved bruk av denne siden(inkludert meg) og de leverer varen med garanti:)

 

Men hvis du ikke gjoer dette saa kan du alltids satse paa aa tusle i butikken naar du har faatt spilleren og satse paa at de har nok spill saa du kan velge litt. Men vaer obs paa at enkelte butikker overpriser nye spill osv (spaceworld, lekebutikker osv osv....)

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Regner med moms (25%) må medregnes i prisen på spillene på den siden, og da er jo det egentlig ikke noe særlig billigere. Hva er sånn ca. leveringstiden?

 

Edit: Kan amerikansk Sixaxis brukes på europeisk PS3? Regner med det, men man vet aldri ;)

Endret av gordito
Lenke til kommentar

Jeg prøvde en gang å bestille 2 varer på samme ordre (Final Fantasy XII og en SixAxis kontroller). Testet kun for å sjekke hvordan det ble med innfortollingen. Varene var pakket i 2 separate emballasjer, men de var festet sammen i form av en hyssing, men fortsatt merket med 200,- NOK.

 

Så kjøper du 2-3 spill så kjør dem i samme pakke:)

 

okai=) blir ikke mer enn rundt 400kr per spill da.. det er ikke en gærn pris=) ihvertfall så lenge de skriver under 200kr på pakka automatisk.

Får vel bestille derfra=)

 

Tror jeg betaler 417,- per spill jeg.....Avhengig av valutakursen men 420 er ca. gjennomsnittet da:) Fine priser

 

**Inkludert frakt

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...