F.torres Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 jeg lurte på om jeg skulle kjøpe noen ms point. hva burte jeg kjøpe av de? helst spill. også er det seriøst og kjøpe fra xboxoen??
Bertelsen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Bruk de på hva du har lyst på, last ned trials og test spillene. Du kan også titte på xbox.com, der kan du se bilder av gamerpics og themes som har blitt lansert på Live. Jeg, personlig, ville kjøpt points fra Xboxen, da det er litt billigere, og du slipper å gå på butikken, husk at du må ha VISA.
F.torres Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Bruk de på hva du har lyst på, last ned trials og test spillene. Du kan også titte på xbox.com, der kan du se bilder av gamerpics og themes som har blitt lansert på Live. Jeg, personlig, ville kjøpt points fra Xboxen, da det er litt billigere, og du slipper å gå på butikken, husk at du må ha VISA. 8124028[/snapback] jepp har visa. åssen funkgerer det og kjøpe over xboxen?
Bertelsen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Du skriver informasjonen som er oppført på kortet ditt, velger hvor mange poeng du skal ha, trykker confirm. Poengene kommer på boxen med en gang.
F.torres Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Du skriver informasjonen som er oppført på kortet ditt, velger hvor mange poeng du skal ha, trykker confirm. Poengene kommer på boxen med en gang. 8124122[/snapback] ok tenker jeg kjøper 2000 poeng.
Exiztzor Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 husk at du ikke kan kjøpe med visa elektron. for å få visa med 13 siffret kode foran må man være 18. viss du ikke bruker mor eller far sitt da
F.torres Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 husk at du ikke kan kjøpe med visa elektron. for å få visa med 13 siffret kode foran må man være 18. viss du ikke bruker mor eller far sitt da 8125900[/snapback] er far sitt. så det, trur jeg skal gå
Pc Lynet Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 (endret) husk at du ikke kan kjøpe med visa elektron. for å få visa med 13 siffret kode foran må man være 18. viss du ikke bruker mor eller far sitt da 8125900[/snapback] Hvis du har visa elektron fra Nordea med visa nummer. Går det helt greit å bestille online alle steder de tar i mot Visa Endret 11. mars 2007 av Pc Lynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå