Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

prøver og tester....karakterer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det beste resultatet /karakteren jeg har fått vil jo være 6 - går jo ikke an å få noe høyere :p?

 

Skjønte ikke helt hva du ville få spurt andre, eller om du bare ville skryte deg med de 6erne dine ;)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

6 i matte i 10. klasse (eller kanskje det var 9.) og 6 i nynorsk. Ellers har jeg fått endel 6ere på prøver i Engelsk o.l., men jeg har aldri noensinne fått karakteren stryk/1.

 

Nå skal det nevnes at det er visse forskjeller på klassetrinn/skole. 6 i matte i 10. klasse er mye enklere enn både 5 og 4 i 3MX (også i forhold til arbeidsinnsats). Det var det ihvertfall for meg, jeg ligger vel på 3 nå.

Lenke til kommentar
hva er det beste resultatet eller karakteren du har fått i fag og prøver da??

 

fikk tre 6'ere denne uken her!

8123272[/snapback]

nessie går i klassen min og er nerdete. :) er det noe rart han får 6'ere ? Sitter å pugger på nami og samf + matte dagen lang :) Men han oppnår gode resultat til videre utdanning da .)

Lenke til kommentar
hva er det beste resultatet eller karakteren du har fått i fag og prøver da??

 

fikk tre 6'ere denne uken her!

8123272[/snapback]

nessie går i klassen min og er nerdete. :) er det noe rart han får 6'ere ? Sitter å pugger på nami og samf + matte dagen lang :) Men han oppnår gode resultat til videre utdanning da .)

8124685[/snapback]

Hvis du går videre med allmennfag og tar realfag, så finner du fort ut at det finnes dummere ting å bruke tiden sin på.

Lenke til kommentar
hva er det beste resultatet eller karakteren du har fått i fag og prøver da??

 

fikk tre 6'ere denne uken her!

8123272[/snapback]

nessie går i klassen min og er nerdete. :) er det noe rart han får 6'ere ? Sitter å pugger på nami og samf + matte dagen lang :) Men han oppnår gode resultat til videre utdanning da .)

8124685[/snapback]

 

thx espen, han espen er ikke nerdete men ikke dum heller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...