Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredåndsservice kommer med 100mbit i løpet av mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd de ikke kan tilby dette til flere,er nok mange som hadde kastet seg på dette tilbudet om de hadde muligheten.

 

Får håpe at andre følger etter med å tilby raskere nett. Canal Digital har jo uttalt flere ganger at alt som skal til før de kan tilby 100mbit linjer er små oppgraderinger, så får håpe disse kommer i løpet av året.

8135824[/snapback]

 

Mente at de sin DOCSIS 2.0 støttet mer enn 70 Mbit jeg. Men alt jeg vet så kan det ha skjedd en del på den fronten siden de kvittet seg med dritet NEMO Coresma. Grøsser bare jeg hører navnet.

Lenke til kommentar
Snakket med Bredbåndsservice idag. 100/100mbit blit tilgjenglig for kunder denne uken eller neste uke. Prisen pr mnd bli kr 790.- , prisen for 10/10mbit blir som før.

 

Dette er utrolig, gjett hvem som skal bestille seg dette :D

8135693[/snapback]

8177045[/snapback]

 

Skjønner prisen men det blir kansje litt for mye og punge ut 800 i mnd.

 

Se om jeg klarer og beherske meg. Får se hva dere som bestiller får ut av dette. Kanskje det går å få prøve det litt for så gå tilbake til 10/10

Lenke til kommentar
Snakket med Bredbåndsservice idag. 100/100mbit blit tilgjenglig for kunder denne uken eller neste uke. Prisen pr mnd bli kr 790.- , prisen for 10/10mbit blir som før.

 

Dette er utrolig, gjett hvem som skal bestille seg dette :D

8135693[/snapback]

8177045[/snapback]

 

Skjønner prisen men det blir kansje litt for mye og punge ut 800 i mnd.

 

Se om jeg klarer og beherske meg. Får se hva dere som bestiller får ut av dette. Kanskje det går å få prøve det litt for så gå tilbake til 10/10

8177272[/snapback]

800 for 100mbit unmetered er kjempebillig!

 

Edit: Du er klar over at du kan føre over ca. 21TB på en måned?

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar
Snakket med Bredbåndsservice idag. 100/100mbit blit tilgjenglig for kunder denne uken eller neste uke. Prisen pr mnd bli kr 790.- , prisen for 10/10mbit blir som før.

 

Dette er utrolig, gjett hvem som skal bestille seg dette :D

8135693[/snapback]

8177045[/snapback]

 

Skjønner prisen men det blir kansje litt for mye og punge ut 800 i mnd.

 

Se om jeg klarer og beherske meg. Får se hva dere som bestiller får ut av dette. Kanskje det går å få prøve det litt for så gå tilbake til 10/10

8177272[/snapback]

 

Betaler 398.- for 10/10mbit idag. og betale 790.- for 100/100mbit som jeg ikke egentlig trenger gjør ikke meg så mye. Greit, kansje man ikke trenger det, men er gøy og fortelle at man har det. Trenger kansje ikke 100 ut,men fint med litt raskere en 10mbit inn.

Og 790.- for 100/100mbit er billig, se hva andre aktører med fiber tar for de raskeste linjene.

Lenke til kommentar
Yey, da får jeg 100/100mbit på fredag  :w00t:

 

Dette blir morro :D

8197544[/snapback]

 

Har du bestilt over telefon/e-post?

 

Eller har de sagt at portalen der man bestiller kommer opp til fredag? :)

 

Må nesten bestille jeg og, samt en D-Link DIR-655, som er den eneste som takler en slik linje.. ;)

 

Får heller skru ned hastigheten til sommeren når jeg har ferie.. :D

Lenke til kommentar

Noen som hvet hvorfor/hvordan dette har vært standard tilbud nesten i Sverige i et par år allerede? Hva er det med kabler og slikt i Sverige som gjør at de fikk 10/10Mbit flere år før det ble vanlig hos oss, og 100/100 som sagt for et par år siden? Største savnet (foruten kompiser og slikt naturligvis) når jeg flytta fra Kiruna i Sverige var at jeg ikke lengre kunne ha bredbandsbolaget og deres 100/100 linje. Billig var det også. Betalte ca. 500 for 10/10 linja.. i 2003 eller 2004.

Lenke til kommentar

Ledningene ligger under vann.

 

Bestilte først 8mbit fra Telenor, fikk beskjed om at "linjen kollapset".

Det samme beskjeden fikk jeg fra Start.

Selv om det sto at jeg kunne få 16mbit fra begge.

Etter en måling i sentralen fant de ut at støynivået i ledningen var for høyt.

Nå sier sønnico at de har rettet en feil i sentralen, så nå kan jeg få opptil 10mbit. Det er jo ganske bra i forhold til 3mbit som var maks før den "kollapsa" før.

Endret av Quattro7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...