Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Trådstarter: hei! jeg har et stort problem: sæden min er gul nesten orange hva skal jeg gjøre? Svarer nr 1: SPIS DEN, OG NÅR DU DRITER DEN UT, SÅ SPISER DU DRITEN DIN! moderator etter å ha slettet posten til svarer nr 1: Misbruk av gjestefunksjonen. Vi kan faktisk ip-sjekke her og å svare seg selv med idioti er ikke det smarteste. Altså Trådstarter og svarer nr 1 er samme person/samme ip bruker :!:
notalive Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Huff, synes det blir litt mye tull av og til ... Aner meg at noen kjedet seg
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 nja... kunne jo feks. vært på en skole da... 8106282[/snapback] hmm..jo tenkte ikke på det...rett tid og nå... mistet humoren nå....
V-by Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 jeg regner med at du prøver å huske første svaret selv? men du husker den feil Den var vel mere noe som det her: SPIS SÆDEN DIN, OG SPY DEN OPP IGJEN. OGSÅ SPISER DU OPP BÆSJEN DIN! OGSÅ SLEIKER DU OPP SÆDEN DIN IGJEN var noe ala dette etter det jeg husker
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 jeg regner med at du prøver å huske første svaret selv? men du husker den feil Den var vel mere noe som det her: SPIS SÆDEN DIN, OG SPY DEN OPP IGJEN. OGSÅ SPISER DU OPP BÆSJEN DIN! OGSÅ SLEIKER DU OPP SÆDEN DIN IGJEN var noe ala dette etter det jeg husker 8106306[/snapback] Hehe, ja...ble fjernet før jeg hadde copy'an, så ble det jeg husket. Hadde bare skumlest utropet hans, før jeg lukket vindue for å riste på huet....
Complexity Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Genialt :!: Noen har veldig lite å gjøre iallefall
b-real Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Unødveldig å kommentere dette folkens. Greit nok at du syns det var artig men moderatoravgjørelser er ikke noe som skal holdes ut på denne måten. Stenges.
Anbefalte innlegg