Gå til innhold

Verdens mest ubrukelege reklame?


Anbefalte innlegg

Dere lyver, dark by design liker den ikke, så da suger den. Er det forstått?

8100589[/snapback]

 

hehe, det finnes vel ingen absolutt sannhet. Så ingen her har rett :)

8100602[/snapback]

Desverre er det mange som ikke deler den oppfatningen. mange er veldig enige i at de har absolutt rett. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, så går vi på person i stedet for sak nok en gang.. Herreminhatt, jeg skrev Dart etellerannet fordi at jeg ikke giddet å gå tilbake å finne ut hva du kaller deg. Var det så utrolig forferdelig da?

Ehhh!? Det var rette rævva som feis.. Det eneste du har kommet med i denne tråden er at du ler av folkene som ikke har samme mening som deg... Er det å gå på person eller sak? Tørr du svare på dette?

 

Om du blir provosert av meg og mine meninger til de grader at du er nødt til å ta det ut i en tråd, anbefaler jeg deg enten:

1. Rapportere meg, eller

2. Finne noe fullstendig annet å gjøre.. Dette er et diskusjonsforum hvor folk diskuterer og fremmer sine meninger. Om man tar det så inn over seg at man må gå på person har man intet her inne å gjøre.  :nei:

8100052[/snapback]

Hvem er du til å bestemme hva jeg skal la meg bli provosert av eller ikke? Jeg synes den "jeg ler av dere"-kommentaren var særdeles provoserende og ignorant selv om den ikke bryter noen forum-regler. Derfor rapporterte jeg den ikke men svarte direkte til deg i stedet. Synd for deg hvis du føler deg støtt.

 

Merkelig det der. Når du ler av folk er det en "gyldig" post som holder seg til saken, men når jeg svarer på denne posten din så er det ett personangrep? Forstå det den som kan.

 

I motsetning til deg så hadde jeg flere innlegg tidligere i tråden som gikk på sak. Helt til du skulle vise din overlegenthet, først da gikk jeg off-topic.

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer i denne tråden men den posten din klarte jeg nok en gang ikke ignorere. Beklager hvis dette ikke stemmer overens med dine regler for hvordan ett diskusjonsforum fungerer Fhj.

 

En eller annen moderator kan gjerne ta en titt på tråden her og slette alle postene mine som var off-topic. Men det er tydligvis ikke bare meg som syntes de postene dine var helt latterlige.... Hvis det er mulig å rapportere seg selv så gjør jeg det nå. Så kan en moderator rydde opp i alt vaset her visst de mener jeg eller noen andre har gått over en grense.

 

Edit: og der rapporterte jeg meg selv

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

1. Jeg har allerede sagt at vi roer oss ned.

 

2. Det betyr at man stopper å kommentere det jeg sa stopp til.

 

3. Rapporterer du en post trenger du iallefall ikke å skrive om det her. Det er oppskriften på å skape dårlig stemning på et forum, og trengs faktisk ikke, fordi de som kan gjøre noe med en evt rapportering leser rapporteringslisten før de leser tråden ;).

 

4. Da prøver vi igjen (Poster jeg har kommentert er slettet).

Lenke til kommentar

Jepp, og selv om man liker den eller ikke, dårlig eller ikke, gjør den stort sett jobben. Det finnes mange andre måter å reklamere på enn å angripe det 'front on' med direkte melding. Ofte kan det være vel så effektivt å spille på kontroverser slik man gjør her. :)

Lenke til kommentar

Sony får så sinnsykt mye gratisreklame etter denne reklamen. Det er nok ikke bare på gamer.no at denne reklamen har blit omdiskutert på forumer og andre medium. Genialt å ikke legge noe spesielt info på hjemmesida heller. Det skaper nysgjerrighet. Og enkelte vil spørre seg rundt. Eller søke på internett etter dette slagordet. Så jeg vil jo egentlig si at de har lagd en risikabel, men genial reklamekampanje. I og med at trådstarter heller ikke nevnte playstation 3 i tittelen så blir jo folk som er totalt uinterresert i playstation trukket med alikavel. Ikke at de nødvendigvis får lyst på en playstation 3, men de blir trukket med i diskusjonen.

 

Men jeg vet ikke helt om de når opp til Try sine kampanjer for grandiosa. Med det er jo et ganske norskt fenomen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...