Gå til innhold

Hva tenker folket om disse "golddiggere"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite gjennomført førstepost, men...

 

Jeg synes det blir veldig vanskelig å vite hvem som snakker sant. I artikkelen er det jo påstand mot påstand, nederst så sier en journalist fra DN at de hadde god tid til å sjekke sitater, mens jentene nekter. På frokost-TV i morges så kommenterte de saken med noe sånt som "de drakk vel frivillig?", så jeg vet ikke om jeg har så kjempestor sympati med stakkarene. Fordomsfull som jeg er så har jeg ingen problemer med å forestille meg at sitatene er riktige og at det finnes en sånn kultur, men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Det finnes vel klart slike golddiggere, men det er jo ikke akkurat noen nyhet. Jeg for min del synes det er greit at de som stod først i køen da det ble delt ut atributter, utnytter nettopp det. Når det gjelder denne artikkelen så synes jeg disse damene virker en smule naive.

 

Girls don't like boys, girls like cars and money
Lenke til kommentar

Alle som frekventerer byen på de sene nattetimer vet at disse "tøsene" (unnskyld uttrykket men det er det de er) finnes i alle lag av samfunnet. Til den brune puben der de egler seg innpå for å selge et syn av puppen mot en øl.

 

All ære til de som er avbildet i db.no, de har tross alt rykket opp til luksus-tøs-divisjonen.

Lenke til kommentar
Lite gjennomført førstepost, men...

 

Jeg synes det blir veldig vanskelig å vite hvem som snakker sant. I artikkelen er det jo påstand mot påstand, nederst så sier en journalist fra DN at de hadde god tid til å sjekke sitater, mens jentene nekter. På frokost-TV i morges så kommenterte de saken med noe sånt som "de drakk vel frivillig?", så jeg vet ikke om jeg har så kjempestor sympati med stakkarene. Fordomsfull som jeg er så har jeg ingen problemer med å forestille meg at sitatene er riktige og at det finnes en sånn kultur, men jeg kan ta feil.

8088449[/snapback]

 

Er du lærer du eller? Får meg til å tenke tilbake til da jeg gikk på ungdomskolen!

 

Du får legge til hvordan du vil ha det så blir vel kanskje verden din litt bedre!

Lenke til kommentar
Disse jentene må vel få gjøre som de vil? Og å kalle jentene naive blir vel ikke helt riktig, de er utspekulerte de. Det er de gamle gubbene som biter rett på som er naive.

8088667[/snapback]

 

 

De (kvinnene i artikkel) er naive hvis de trodde DN.no ville lage en næringsartikkel av disse ubetydlighetene som er berømte for å være ikke-berømte.

 

I så henseende er de ufattelige naive.

 

Ellers enig at det er gutta boys som er naive og lar seg blende av det åpenbare.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Leste artikkelen i DN på lørdag, og jeg syntes egentlig ikke disse jentene ble så veldig dårlig framstillt. Slik jeg forstod det var det forretningsmennene og ikke jentene som ble lurt. Jentene tok bare i mot gaver, men hadde samtidig god kontroll over disse mennene og utnyttet dem bare fordi de hadde mye penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Djuve mener at jentene har fått god anledning til å sitatsjekke uttalelsene sine.

 

-  Alle sitater er sjekket over lang tid, sier Djuve.

 

-  Jeg antar at disse jentene ikke har vært beruset i halvannen måned.

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...