Gå til innhold

The Experience: Blir det OC NM i år også og når er påmelding frist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Blir det OC NM i år også med masse fete premier :dribble:

Om det blir som jeg regner med når blir evnt. på meldingsfrist og hva av HW vil bli benyttet ?

Mvh en ivrig en

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo bra ut ....

Gleder meg skikkelig nå, håper å komme med i år :thumbup:

Men de som sitter emd info da den kommer om HW som skal brukes vil jeg gjerne vite hva det blir :)

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette.

I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. :)

Skrevet
Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette.

I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. :)

8357815[/snapback]

*hvor* i landet er det dette pleier å bli hodt?

Skrevet

8357815[/snapback]

Kan ikke si annet enn at jeg og mange andre med meg som driver med overklokking gleder seg.... :yes:

Skrevet

Slutt og send meg pm og innbox om ocNM gutter, jeg vet ikke en pøkk om dette, gleder meg som dere, men vet ingenting om showet jeg heller........

Skrevet

Hehe det er bra Nassuz....

Jeg har fått et par henvendelser jeg også. Men det som jeg kan si først som sist er at det ikke er noen som vet noenting som helst. :!:

Så det er det vi vet til nå... ehh ja ingenting altså.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...